728 x 90

خامنه‌ای به سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت امرش به‌خاطر شرکت در ماموریتهای محوله از جمله سرکوب قیام دی۹۷ نشان اعطا کرد

اعطای نشان سرکوب قیام کنندگان به سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت امر خامنه ای
اعطای نشان سرکوب قیام کنندگان به سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت امر خامنه ای

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا ۸ اردیبهشت، خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع با حکمی به‌خاطر تلاشهای کیومرث حیدری سرکرده نیروی زمینی ارتش رژیم و نقش وی در انجام مأموریتهای محوله (سرکوب قیام‌کنندگان و معترضان از جمله قیام دی۹۷) و پشتیبانی از مزدوران برون‌مرزی و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم، نشان درجه یک موسوم به فتح را به وی داد.


خاطر نشان می‌شود این نشان دو ماه پس از حرفهای کیومرث حیدری، سرکرده نیروی زمینی ارتش، درباره نقش این نهاد در سرکوب قیامها و اعتراضات مردمی، از سوی خامنه‌ای به او داده می‌شود. این نشان در مراسمی توسط محمد باقری، سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، به حیدری داده شد.

 

کیومرث حیدری سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای روز ۲۰اسفند۹۹ به شرکت در سرکوب قیام دی۹۷ اعتراف کرد و با وقاحت گفت: «یکی از مأموریت‌های استنتاجی افتخارآمیز نیروی زمینی، مرتبط با ناآرامیهای دیماه ۹۷ بود. در آن زمان ما آمادگی‌مان را به پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کردیم الآن بهترین فرصت است که ما به نیروهای امنیتی کمک کنیم. خوشبختانه او پذیرفت و ما توانستیم در برقراری امنیت در داخل شهرهایی که دچار ناآرامی شده بودند، تأثیر به‌سزایی داشته باشیم و گزارش آن به استحضار خامنه‌ای هم رسید که اوامر ویژه‌یی در این‌باره صادر کرد که حتماً در آینده برای ما نصب‌العین خواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/616cc598-9c3b-4cc9-908a-55060a7e2df5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات