728 x 90

خامنه‌ای: زمزمه‌های خطرناک و مضر به گوش مردم می‌خوانند که فایده‌ای ندارد

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای خلیفه ارتجاع روز ۱۷اردیبهشت در تلویزیون آخوندی به ورشکستگی سیاست‌های بی‌دنده و ترمز خود اعتراف کرد و گفت: یک عدّه‌ای دائم دارند زمزمه‌های خطرناک و مضر به گوش مردم می‌خوانند که فایده‌ای ندارد ؛ در حالی که امکان دارد، ما خیلی کارهای بزرگ را می‌توانیم انجام بدهیم.

خامنه‌ای بر فرستادن مجرمانه زحمتکشان به قربانگاه کرونا تأکید کرد و بلوفهای قدرت‌نمایی درباره پرتاب ماهواره‌پرانی و آزمایشهای موشکی برای حفظ نظام ولایت و به بهای انهدام اقتصاد ایران و تشدید تحریم‌ها را تکرار کرد و گفت: «من این را می‌خواهم عرض بکنم که ما وقتی می‌توانیم یک ماهواره‌ّبر با این کیفیّت درست کنیم که بتواند با این سرعت، یعنی ۷۵۰۰ متر بر ثانیه حرکت بکند -یعنی در یک ثانیه هفت‌ونیم کیلومتر- وقتی می‌توانیم ماهواره‌ٔ خودمان را در مدار مورد نظرمان قرار بدهیم، پس باید بتوانیم خیلی از کارهای دیگر را هم انجام بدهیم. آن کسی که امروز این ماهواره‌بر را تولید می‌کند و این ماهواره را به فضا می‌رساند، همین آدم، همین نیّت، همین دست خواهد توانست چند صباح دیگر همین ماهواره را به مدار ۳۶هزار کیلومتری برساند که مورد نظر ماست؛ ما می‌خواهیم ماهواره به مدار ۳۶هزار کیلومتری [برسد]؛ این قطعاً خواهد شد، این امکان قطعاً وجود دارد. حالا بعضی‌ها می‌گویند که مثلاً فرض کنید «آقا! این‌که شما اظهار خوشوقتی می‌کنید که ماهواره پرتاب کردید یا فلان، موجب این نیست که [کشور امنیّت پیدا کند.] ماهواره و سلاح و مانند اینها نمی‌تواند کشور را امنیّت بدهد و عمده مسائل اقتصادی است». من می‌گویم وقتی که می‌توانیم در بخش نظامی یا فرض کنید در بخش پرتاب ماهواره‌ٔ فضایی یک چنین حرکت بزرگی را انجام بدهیم، چرا نتوانیم اتومبیلی، خودرویی تولید کنیم که درصد کیلومتر مثلاً پنج لیتر بنزین لازم داشته باشد؟

  • لاپوشانی ناشیانه کرونا و ویروس ولایت توسط خلیفه تبهکار ارتجاع در پشت تحریم‌های ناشی از تروریسم و جنگ‌افروزی موشک‌پرانی

خامنه‌ای ۱۷اردیبهشت ۹۹: «آن چیزی که می‌تواند ویروس‌های مهاجم و میکروب‌های مهاجم به اقتصاد را خنثیٰ بکند و آن را سالم نگه دارد تولید در کشور است. اگر ما همواره تولید خوب و مناسب و شایسته و رو به رشد در کشور داشته باشیم، در مقابل این ویروس‌هایی که طبیعتاً وجود دارند -که البتّه اقتصاد ما متأسّفانه دچار میکروب‌ها و ویروس‌های طبیعی متعدّدی است؛ ویروس‌های دست‌ساز هم هستند، مثل تحریم، مثل همین مسأله‌ٔ قیمت نفت؛ اینها حوادثی هستند که به اقتصاد ضربه می‌زنند- می‌توانیم مقاومت بکنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f0d5ac6-55b1-467c-a867-25052cb7ffbd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات