728 x 90

خامنه‌ای خود را تحت‌الحمایه چین قرار می‌دهد!

فروش بنادر ایران به چین
فروش بنادر ایران به چین

در انقلاب مشروطه آخوندها در وحشت از انقلاب مردم، یک پایشان کنار دیگ پلوی شاه بود و پای دیگرشان در سفارت انگلستان! امروز آخونده مدیریت دیگ پلوی شاه را خود راساً به‌عهده گرفته‌اند و به‌جای سفارت انگلیس روانه سفارت چین شده‌اند!

این روزها جنگ و دعوای مردم با دیکتاتوری ولایت فقیه به ماجرای اجاره دادن جزایر و بنادر ایرانی در حاشیه خلیج‌فارس هم کشیده شده است. مردم نگران گسترش ابعاد وطن‌فروشی «خامنه‌ای ـ روحانی» و احتمال اجاره دادن جزایر ایرانی به چینی‌ها هستند و متقابلاً رژیم تلاش می‌کند در سایه سکوت و پنهان‌کاری دیپلماتیک قرارداد ۲۵ساله‌ای با چین امضا کند که هیچ‌کس از محتوای واقعی آن خبر ندارد.

در این یادداشت متن مصاحبه‌یی از «ظریف وطن‌فروش» را می‌بینید که وی در تاریخ ۵شهریور۹۷ در تلویزیون شبکه۳ رژیم در پاسخ مجری برنامه که از ماهیت حقوقی حضور صیادان چینی در خلیج‌فارس و کیفیت جنایتکارانه صید ترال» سؤال کرده بود، طلبکارانه اظهار داشته بود: چینی‌ها «اجاره می‌دهند دیگه!» و به این ترتیب «اجاره دادن بخش‌هایی از آب‌های جنوبی کشور» را تأیید کرده بود!

اما کسانی که دوشنبه شب ۲۲تیر۹۹ از شبکه خبر تلویزیون رژیم دیدند و شنیدند که آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تلویحاً و تصریحاً از قرارداد تحت‌الحمایگی کشور با چینی‌ها صحبت کرد، دیگر مطمئن شدند که خامنه‌ای برای تضمین بقای دیکتاتوری‌اش اکنون درصدد ضمیمه کردن اقتصاد ایران به اقتصاد چین و هم‌چنین تحت‌الحمایه چین قرار دادن «ایران» است!

امری که تنها و تنها از آخوندهای حاکم بر میهن برمی‌آید.

آقا محمدی گفت: «حالا یک‌مرتبه مواجه شدند با یک جمهوری اسلامی‌ رفته با قدرت ۱۰-۱۵ سال آینده اول جهان و قدرت کاملاً بزرگ و مطرح فعلی رفته یک قرارداد بلند مدتی را بسته ... یعنی آمده رابطه ریال با پول چینی یوآن در حقیقت داره برقرار می‌شود. این یعنی خیلی حرف بزرگی و علاوه بر این در یکی از مواد این آمده دو طرف توافق کردند که ما باهم تفاهم می‌کنیم اگر طرف سومی وارد قصه شد ما محافظت بکنیم، نه پشتیبانی! حفاظت می‌کنیم!».

روز ۲۷بهمن۹۱ آخوند طائب سرکرده چماقداران موسوم به عماریون گفته بود حفظ سوریه برایمان از حفظ خوزستان هم مهم‌تر است چون اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم از دست می‌دهیم!

و این تقریباً مشابه همان حرفی است که سال۱۳۵۹ بهشتی ملعون به برادر مجاهد مهدی ابریشم‌چی تأکید کرده بود خوزستان را از ایران بگیرند بهتر از این است که شما حکومت را از ما بگیرید! (استراتژی قیام. فصل ۱۴. مسعود رجوی).

رویکردی خائنانه که فقط با سرنگونی کامل این دیکتاتوری، منتفی خواهد شد.

رژیم قبلاً دریاهای جنوب را به چین اجاره داده الآن کار به آنجا رسیده که می‌خواهد بنادرش را اجاره بدهد! اگر جلوی خامنه‌ای گرفته نشود ااحتمالاً گام بعدی اجاره دادن یکی یکی شهرهاست!

اینها پس از چند قرن که از پوسیدن استخوانهای متعفن شاه‌سلطان حسین می‌گذرد و در حالی‌که هنوز مردم به شاه طعنه داستان بحرین را می‌زنند، می‌خواهند پا جای پای کسانی بگذارند که همیشه سوژه تف و لعنت مردم بوده‌اند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe68c6d8-521a-4724-b788-4e6c83f7332d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات