728 x 90

خامنه‌ای و تخریب خانه‌های فلک‌الدین خرم‌آباد

استفاده از ماشین‌آلات ساختمانی نه برای خانه‌سازی و نه برای احداث مسکن یا بیمارستان و سرپناهی برای بیماران که برای تخریب خانه‌های مردم و شلیک به آخرین نشانه‌های حیات در فلک‌الدین خرم‌آباد است.

خمینی دجال: «دلخوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم آب و برق را مجانی می‌کنیم اتوبوس را مجانی می‌کنیم دلخوش به این مقدار نباشید ما هم دنیا را آباد می‌کنیم و هم آخرت».

«ریختن اینجا ساعت ۶ صبح مردمو همسایه‌های ما رو... به‌زور از خونه بیرون کردن و اثاث‌هاشونو از خونه ریختن بیرون که تخریب کنن خونه‌ها رو خونه‌هایی که حداقل ۶۰سال ۷۰ساله ساکن اینجان».(تهران مرداد ۱۳۹۷)

خمینی دجال: «این دارایی از غنائم اسلام است و مال ملت است و مستضعفین. و من امر کردم به مستضعفین بدهند و خواهند داد... اینها حرف می‌زنند. ما عمل می‌کنیم».

روز سه‌شنبه ۲۶فروردین دادستان جنایتکار خرم‌آباد به‌همراه شمار زیادی از نیروهای سرکوبگر به یکی از مناطق فقیرنشین این شهر به‌نام فلک‌الدین یورش برده و به تخریب خانه‌های مردم محروم پرداختند.

جوانان بی‌دفاع با مزدوران خامنه‌ای که با شقاوت خانه‌های محقر را بر سر ساکنانش خراب می‌کردند درگیر شده و با سنگ به مقابله با آنان پرداختند.

در حالی‌که هلیکوپتر بر بالای منطقه پرواز می‌کرد و جنایتکاران اقدام به تیراندازی هوایی می‌کردند، مزدوران یگان ویژه با بیل مکانیکی ۱۱منزل مسکونی را تخریب کرده و ساکنان آنها را بی‌خانمان ساختند.

سخنگوی مجاهدین گفت: «درود و دست مریزاد، دایه دایه وقت جنگه. جنگ با رژیم وحشی و ضدبشر و درب و داغان کردن مزدورانش در هر کجا و به ‌هر قیمت. وقتی خانه‌های مردم در امان نیست به‌ دشمن و خودروها و تجهیزات و تأسیساتش نباید امان داد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca23c63d-0419-4162-9dc9-b90e8619b8e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات