728 x 90

خامنه‌ای: باید بنا را بر این گذاشت که تحریم‌ها تا ۱۰سال دیگر ادامه پیدا کند

خامنه ای در ارتباط اینترنتی با دولت آخوند روحانی
خامنه ای در ارتباط اینترنتی با دولت آخوند روحانی

خلیفهٔ ارتجاع، آخوند روحانی را که تاریخ مصرفش به پایان می‌رسد سپر بلا قرار می‌دهد

اذعان خامنه‌ای به بحران ارزی، سقوط ریال و فساد حکومتی از جمله بازگردانده نشدن ۲۷میلیاد دلار ارز حاصل از صادرات و درماندگی رژیم در فضای مجازی

تلویزیون رژیم ۲شهریور۹۹: «...خامنه‌ای در ارتباط تصویری با رئیس‌جمهور و اعضای دولت، سال آخر فعالیت دولت یازدهم را فرصتی خوب برای افزایش خدمات در حوزه‌های مختلف خواندند و افزودند: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات اعضای دولت و نقد نقاط قوت و ضعف است که دولت باید بیش و پیش از دیگران به نقد درونی بپردازد.

....خامنه‌ای به دولتمردان توصیه کردند: در گزارشهایی جامع و صادقانه، آنچه توانستید و آنچه قرار بود اما نتوانستید برای مردم بیان کنید که مردم از این‌گونه گزارشهای صادقانه، خرسند و امیدوار می‌شوند.

رهبر انقلاب اسلامی «تقویت ارزش پول ملی» را موضوعی بسیار مهم و در ارتباط مستقیم با تولید و تقویت بینه اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم دانستند و افزودند: در کنار اقدامات بلندمدت برای تقویت ارزش پول ملی، برخی اقدامات کوتاه مدت نیز ضروری است که از جمله آنها برخورد جدی با اقدامات بدخواهانه و سودجویانه برای کاهش ارزش پول ملی است.

... خامنه‌ای با اشاره به اعلام دولت مبنی بر بازگردانده نشدن ۲۷میلیاد دلار ارز حاصل از صادرات گفتند: ممکن است بخشی از این ارزها به دلایل منطقی هنوز بازگردانده نشده اما با موارد سودجویانه هم‌چون واردات کالاهای لوکس یا خرید ملک در خارج از کشور باید برخورد شود.

... خامنه‌ای گفتند: اقتصاد کشور به هیچ‌وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد زیرا این یک خطای راهبردی است.

ایشان تأکید کردند: نباید برنامه‌ریزی اقتصادی برای کشور، معطل لغو تحریم‌ها یا نتیجه انتخابات فلان کشور شود. باید بنا را بر این گذاشت که تحریم‌ها به‌عنوان مثال تا ده سال دیگر ادامه دارد، بنابراین باید بر ظرفیتها و امکانات داخلی تمرکز کرد، البته ممکن است آنها تصمیمات خوب بگیرند که در آن صورت از آن استفاده می‌کنیم اما مسائل اقتصادی کشور نباید موکول به تحولات خارجی شوند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر این‌که عوامل مسلط بین‌المللی در فضای مجازی به‌شدت فعال هستند، افزودند: تأکید مکرر بر شبکه ملی اطلاعات و تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی و شرکت رؤسای سه قوه در آن به همین علت است اما متأسفانه اهتمام لازم به این موضوع نمی‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a96d12c-b92b-4762-b8c4-35c5adbe72d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات