728 x 90

خامنه‌ای و دروغهای نوروزی (۱)

دروغهای خامنه‌ای
دروغهای خامنه‌ای

علی خامنه‌ای دیکتاتور بزرگ نظام ولایت فقیه روز اول فروردین به صحنه آمد تا با دروغهای بزرگ خود سال نو را با عوام‌فریبی و نیرنگ شروع کند. آخر او تصور می‌کند که: «دروغ هر چه بزرگ‌تر باشد، باور کردن آن برای مردم ساده‌تر است».

 

خامنه‌ای و توسل به دروغ

شاید «پاول جوزف گوبلز»، فرمانده ماشین تبلیغاتی دولت نازی هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که با این جمله کوتاه، تا چه اندازه در تاریخ ماندگار شود و بسیاری از دیکتاتورها در فهرست بلند پیروان او ثبت شوند.

اگر چه گوبلز با نمایشی هنرمندانه از عملیات روانی و جنگ تبلیغاتی توانست در افزایش اقتدار و تثبیت آلمان نازی خدمات فوق‌العاده‌یی ارائه کند و شاید اگر هنر دروغ‌گویی او نبود، نظام پیشوا بسیار زودتر از مه ۱۹۴۵زانو می‌زد، اما بسیاری از دیکتاتورهایی که خواستند پا در جای پای گوبلز بگذارند، از دروغ‌گویی نوع او تنها یک رسوایی بزرگ را بهره بردند.

 

خامنه‌ای و آزادی

ولی‌فقیه ارتجاع گفت: «آزادی تأمین شده است در این کشور بله عده‌یی بی‌انصافی می‌کنند. از آزادی موجود استفاده می‌کنند و به‌دروغ می‌گویند آزادی وجود ندارد امروز در کشور ما آزادی فکر هست، آزادی بیان هست، آزادی انتخاب هست هیچ‌کس به‌خاطر این‌که فکرش و نظرش مخالف نظر حکومت است مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمی‌گیره... آزادی بیان هم هست».

 

خامنه‌ای و شعارهای سال

از سوی دیگر او برای سال جدید دجالانه یک شعار تعیین کرد که عبارت بود از: «حمایت از کالای ایرانی». اما تعیین شعار برای سال نو که خامنه‌ای هر ساله به آن مبادرت می‌ورزد، آن‌قدرتوخالی است که خودش هم به آن اذعان کرد و گفت: «بعضی‌ها میگن آقا شما شعار سال معین می‌کنید فایده‌یی نداره، عمل که نمی‌کنن. چرا بیخود شعار سال معین می‌کنید این شعارهایی که ما هر سال معین می‌کنیم در سالهای مختلف ممکنه بعضی اینها را قبول نداشته باشن اینجور نیست که این شعارها بی‌فایده باشه، نخیر».

محمود صادقی یک عضو مجلس ارتجاع نیز به بی‌خاصیت بودن شعار سال خامنه‌ای اعتراف کرد و گفت: «رهبری هر سال شعارهایی را مطرح می‌کنند اما باید ارزیابی شود که این شعارها به چه میزان محقق شده و تا چقدر اثربخشی داشته است. متأسفانه حتی گاهی عکس شعارهایی که رهبری مطرح می‌کنند، عمل شده است». (خبرگزاری حکومتی ایسنا -  ۱فروردین ۹۷)

 

خامنه‌ای و شعار حمایت از کالای ایرانی

خامنه‌ای در توضیح شعار سال گفت: «موضوع حمایت از کالای ایرانی، این شعار امسال است... امروز برای کشور مسأله کالای ایرانی مسأله مهمی است شعار امسال، کالای ایرانی، کالای ایرانی یعنی محصول نهایی کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی و ذهن و ابتکار و همه چیز... بنابراین چیز با‌عظمتی است... مخاطب این شعار هم مردمند و هم مسئولانند».

ولی‌فقیه ارتجاع با تعیین شعار حمایت از کالای ایرانی اشاره‌یی هم به اقتصاد از نفس افتاده نظام کرد و طلبکارانه به مردم ایران گفت: «اگر تعصبی که به رئال و قرمز و آبی دارید به اقتصاد ملی داشتید وضعمون خیلی بهتر بود». باید به این آخوند حقیر و مفلوک گفت: تو هم اگر همین تعصب در دخالت و صدور تروریسم که به سوریه و عراق و یمن و لبنان و... داری به ایران می‌داشتی الآن کشور گلستان بود!

حالا از زبان رسانه‌های حکومتی همین رژیم نگاهی کنیم به کارخانه‌ها و مؤسساتی که قرار است در ایران تحت حاکمیت آخوندها و پاسداران، کالای ایرانی تولید کنند:

«بیش از نیمی از کارخانه‌ها تعطیل یا به‌صورت نیمه‌تعطیل و با حداقل ظرفیت تولید به حیات خود ادامه می‌دهند. ناگفته نماند که برخی از این کارخانه‌ها بیش از نیم قرن سابقه فعالیت داشته‌اند. کارخانه‌هایی که نام‌هایشان بر سر زبانها بود و همه آنها را می‌شناختند... به برخی از مهم‌ترین کارخانه‌هایی که تعطیل شده‌اند می‌پردازیم:

 

 (سایت حکومتی مشرق - ۲۱فروردین ۹۶)

آری، در حاکمیت ننگین ولایت فقیه کارخانه‌هایی مانند داروگر با قدمت ۹۰سال، کارخانه ارج با قدمت ۸۰سال، کارخانه روغن‌نباتی قو با سابقه ۶۰سال و بسیاری از کارخانه‌های معروف دیگر که سالیان کالاهای ایرانی نفیس تولید می‌کردند، به تعطیلی کشانده شدند. علت آن هم یک چیز بیشتر نبوده و نیست: استیلای مافیای اقتصادی پاسداران و اختاپوس هشت‌پای باندهای غارتگر حکومت آخوندی. آن‌قدر که آخوند حسن روحانی در حمله به باند دیگر درباره سپاه پاسداران گفت: «...از آن دولتی که تفنگ نداشت، می‌ترسیدند چه برسد به این‌که اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند».

حالا خامنه‌ای ولی‌فقیه و ناتوان ارتجاع در چنبره مشکلاتی که گریبان او را سخت گرفته‌اند، دم از کالای ایرانی می‌زند و شعار سال ۹۷را به حمایت از کالای ایرانی اختصاص داده است. آن هم وقتی که کارگزاران و سردمداران دزد همین رژیم این‌طور از کالای ایرانی استقبال می‌کنند:

«دختر مظلوم! آقای وزیر [آموزش و پرورش] از کدام برند ایتالیایی واردات می‌کند؟یکی از شرکتهای خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند... شرکت مذکور، نمایندگی انحصاری واردات پوشاک ایتالیایی با برند «پریناتال میلان» را در اختیار دارد». (سایت حکومتی مشرق - ۱۶فروردین ۹۶)

و این هم تعدادی از خودروهای ایرانی! مسئولان دزد نظام

 

خامنه‌ای و طنز حمایت از کالای ایرانی - خودرو امام‌جمعه ایلام

 

 «ماشین امام جمعه ایلامپرادو است! پرادو جی ایکس 2700سی‌سی». (آفتاب - ۷اسفند ۹۶)

 

 

 

 

 

 

خامنه‌ای و طنز حمایت از کالای ایرانی - خوروهای نیروی انتظامی

تعیین شعار سال حمایت از کالای ایرانی از سوی ولی‌فقیه درهم‌شکسته ارتجاع دروغ بزرگی است که خامنه‌ای از ترس و در وحشت از قیام مردم به‌جان آمده به آن متوسل شده است تا به این ترتیب خود را حامی تولیدات ایرانی نشان دهد. اما گفتن چنین دروغهایی تنها یک رسوایی بزرگ برای او به‌همراه دارد. نگاهی به انعکاس مردم محروم و ستمدیده ایران در فضای مجازی نسبت به این دروغ خامنه‌ای خود گواهی است بر این مدعا.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77099f61-2717-401e-8c0c-3c5ad880f952"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات