728 x 90

خامنه‌ای:‌ با مسئولان فعلی آمریکا که شمشیر را از رو بسته‌اند، چه مذاکره‌ای داریم؟

خروج آمریکا از برجام
خروج آمریکا از برجام

خامنه‌ای امروز چهارشنبه بار دیگر از شکست برجام ابراز سرخوردگی کرد و گفت:‌

«نتیجه مذاکره با مسئولان قبلی آمریکا که حداقل ظاهرساز بودند این‌گونه شد حالا با مسئولان وقیح و هتاک فعلی که شمشیر را از رو بسته‌اند چه مذاکره‌یی داریم. بنا بر این مذاکره‌یی در هیچ سطحی با آمریکاییها صورت نخواهد گرفت. آنها می‌خواهند مانور دهند که ما حتی جمهوری اسلامی ایران را به پای میز مذاکره آوردیم. پس همان‌گونه که قبلاً به‌طور مشروح و مستدل بیان کرده‌ام هیچ مذاکره‌یی با آنها انجام نخواهد شد»

 

خامنه‌ای:‌ باید با نگاه شک‌آلود به اروپایی‌ها نگریست

خامنه‌ای همچنین از ناکامی تلاشهای رژیم برای مهار عوارض شکست برجام از طریق دخیل بستن به اروپا گفت:‌ «رفتار اروپا در مسائلی نظیر برجام و تحریمها نامناسب است باید با نگاه شک آلود به وعده‌های آنها از روند مسایل مراقبت جدی کرد»

 

تمجید خامنه‌ای از روحانی

خامنه‌ای که یک روز بعد از احضار روحانی به مجلس با وی و هیأت دولت دیدار می‌کرد از شیخ حسن روحانی به‌خاطر حرفهایش در مجلس رژیم تقدیر کرد و گفت:‌« رئیس‌جمهور با خونسردی و متانت به سؤالها پاسخ می‌دهد. دشمن از جلسه دیروز به‌دنبال اهداف دیگری بود. جلسه بسیار خوب دیروز، هم رئیس‌جمهور و هم مجلس را تقویت می‌کند و زمینه‌ساز همکاریهای بیشتر و نزدیکتر شدن دیدگاهها خواهد شد. همه باید به دولت کمک کنند»

 

روحانی:‌ همه پشت سر خامنه‌ای حرکت کنند

آخوند روحانی نیز در این دیدار از ولی‌فقیه ارتجاع تمجید کرد و گفت: «همه پشت سر خامنه‌ای و با هدایت او نخواهند گذاشت که توطئه‌های دشمنان تحقق پیدا کند»

 

خامنه‌ای:‌ در موضوع مذاکره بنده اشتباه کردم

خامنه‌ای روز۲۲مرداد ۹۷ سخنرانی کرد که در دستگاه تبلیغاتی رژیم به چند صورت منعکس شد. او در قسمتی از اظهاراتش ضمن اشاره به مذاکره با آمریکا و برجام، جملات و عباراتی گفت که ابتدا بعضی رسانه‌های حکومتی آن را منتشر کردند، اما بعداً این جملات در تلویزیون رژیم که مشروح سخنرانی خامنه‌ای را پخش کرد و در متنی هم که دفتر او و سایر سایتهای مربوط به او انتشار دادند، حذف و سانسور شد.

این موضوع در جامعه و در فضای مجازی تبدیل به یک جنجال و یک مضحکه شد که حقیقت موضوع چه بوده و چرا این جمله سانسور شده؟

در متنی که بعضی رسانه‌های رژیم ابتدا از حرفهای ولی‌فقیه ارتجاع منتشر کردند، این عبارت به‌نقل از او دیده می‌شد: «در موضوع مذاکرات بنده اشتباه کردم و به اصرار آقایان اجازه تجربه را دادم که البته از خطوط قرمز معین‌ شده هم عبور کردند».

 

بیشتر بخوانید

یک «اشتباه» خامنه‌ای که به افتضاح انجامید!

کابینه روحانی با شکست برجام فرو ریخت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d11dd98-a6d6-4920-bc7b-597919ef4e17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات