728 x 90

خامنه‌ای خطاب به پاسداران: در همه زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی مجهز شوید

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای در سخنرانی برای سرکردگان سپاه و جمعی از مزدورانش بر لزوم آمادگی و توسعه امکانات سپاه پاسداران ولایتش تأکید کرد و خطاب به آنها گفت: ببینید امروز در همه زمینه‌های نظامی و اطلاعاتی چه لازم دارید و به سراغ آن بروید.

 

خامنه‌ای که ده روز پیش در دیدار با سرکردگان سپاه پاسداران به آنها گوشزد کرده بود باید برای مواجهه با «حوادث بزرگ» آماده شوند، افزود: همه نیازها در زمین، آسمان، فضا، دریا، مرزها و در داخل را تأمین کنید که البته امروز حتی فضای مجازی نیز جزو ابزارهای لازم است.

 

وی درباره زیر ضرب بودن نیروهایش از لحاظ روحی و معنوی گفت: «جوانان بدانند که فکر و ذهن آنها اولین آماج دشمن است بنابر این با ایمان و قدرت در مقابل ترفندهای دشمنان بایستند».

 

خامنه‌ای همچنین به بسیج دجالگرانه رژیم در اربعین در عراق که بساط آن با قیام مردم و جوانان شورشی عراق درهم ریخته، پرداخت و در حالیکه جبهه منفور حکومت آخوندی را جبهه مقاومت می‌نامید، گفت: «مجهز شدن به همه ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری قدرت» برای «راهپیمایی اربعین» «از مصادیق قدرت حقیقی» است و ضروریست در مسیر حرکت به کربلا قدرت جبهه مقاومت را تجلی دوباره می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c97b1aa-5fd8-4a0e-b1bc-b1b74ba2920b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات