728 x 90

خامنه‌ای خطاب به پاسداران: غفلت مطلقاً مورد قبول نیست

خامنه‌ای ولی فقیه  ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای که در تنگای تحریم‌ها و در بحبوحه تحولات شتابان در منطقه، با جوشش اعتراض و خیزش در جامعه مواجه است، در سخنرانیش برای سرکردگان سپاه پاسداران، با تأکید بر آمادگی و توسعه امکانات سپاه گفت: در مورد ابزار بایستی به‌روز باشید در زمین و آسمان و فضا و دریا و مرز و درون قلب کشور در همه جا! غفلت مطلقاً مورد قبول نیست.

خامنه‌ای گفت:‌

«دائم بایستی مجموعه‌ٔ نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌ٔ مسائل تاکتیکی و مسائل راهبردی و استراتژیکی، آمادگی و حرکت روزافزون و روبه‌پیش داشته باشد.

[قوّه‌ی] در زمینه‌ٔ بیداری و آماده‌ به‌ کاری. غفلت مطلقاً مورد قبول نیست، بایستی دائم بیدار بود، دائم بایستی هوشیار بود؛

به‌روز باید باشد. یک ابزاری است که از دَه سال قبل مورد استفاده قرار می‌گیرد، امروز ممکن است به درد نخورد؛ ببینید امروز چه چیزی لازم داریم. در مورد ابزار بایستی به‌روز باشید. ابزار بایستی متنوّع باشد؛ [متناسب با] زمین و آسمان و فضا و دریا و مرز و درون قلب کشور، همه جا؛ و ابزار اطّلاعاتی و ابزار عملیّاتی و همه جور ابزار. تنوّع در ابزار هم جزو چیزهایی است که بایستی مورد توجّه باشد. مسأله‌ٔ فضای مجازی، امروز جزو ابزارها است؛ مسأله‌ٔ بازی جنگ، امروز جزو ابزارها است؛ به اینها بایستی توجّه کنید.

ترفند دشمن را بشناسند. اوّلین آماج تهاجم دشمن عبارت است از فکر شما، از ذهن شما، از آنچه حاکم بر اندیشه‌ٔ شما است؛ این اوّلین آماج دشمن است. با انواع حیله‌ها سعی می‌کند این تفکّر را تغییر بدهد؛ وقتی فکر عوض شد، به‌طور طبیعی عمل عوض خواهد شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3338cc8-8c3a-4476-b7e9-d81fbb2db564"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات