728 x 90

خامنه‌ای: دشمنان طراحی کرده بودند کار جمهوری اسلامی را در اسفندماه تمام کنند

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای امروز پنجشنبه 17اسفند 96 به بهانه سالروز ولادت حضرت فاطمه به صحنه آمد و دربارهٴ برخی مسائل سیاسی گریبانگیر رژیم حرف زد.

ولی‌فقیه ارتجاع از جمله با وارونه گویی دربارهٴ قیام دی 96 و با گرفتن ژست پیروزی از این‌که نظامش در سال 96 سرنگون نشده گفت: « دشمنان ایران از چند ماه قبل در اتاق‌های فکر دور هم نشستند و برای سه ماه آخر سال طراحی کردند که به خیال خود کار جمهوری اسلامی را در اسفند ماه تمام کنند».

روشن است که خامنه‌ای از جمله از چهارشنبه‌سوری خیلی وحشت دارد که تبدیل به یک خیزش سراسری شود، چرا که این حرف را در 17اسفند می‌زند که صحنهٴ خطرناک پیش رویش چهارشنبه‌سوری است، به‌خصوص با توجه به فراخوانی که مقاومت ایران داده و مورد استقبال گسترده قرار گرفته است.

خامنه‌ای به‌طور تلویحی به ناتوانی خودش و نظامش در حل معضل برجام و ضرب‌الاجلی که در پیش رویش هست، اذعان کرد و با یک دود و دم دجالانه گفت که آماده است که با کشورهای منطقه مذاکره کند و در این رابطه گفت: «باید با دولتهای منطقه مذاکره و گفتگو کنیم».

خامنه‌ای که تحت عنوان سالروز تولد حضرت فاطمه سخنرانی می‌کرد، بار دیگر عمق دیدگاه پلید و ارتجاعی نظام آخوندی و خمینی ضدبشر، در مورد زنان را که باید خانه‌نشین باشند، آشکار کرد و از جمله گفت که زن مدیر و محور خانواده است و نقش مادری، همسری و ایجاد آرامش در خانواده را دارد که مهمترین شغل و مسئولیت است. از این سخنان به خوبی پیداست که خامنه‌ای چقدر از نقش زنان که امروز در صف مقدم قیام و حرکتهای اعتراضی در برابر رژیم زن‌ستیز آخوندی صف کشیده‌اند، وحشت دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2356e0f-4e56-4319-b1f8-cf09b01cdd0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات