728 x 90

خامنه‌ای: اتهام نبود آزادی و نقض حقوق‌بشر در ایران در تبلیغات بیگانگان تکرار می‌شود

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای امروز شنبه در دیدار با وزیر خارجه و سفیران و گردانندگان نمایندگیهای رژیم در خارج کشور، هم از طرد و منفوریت بین‌المللی رژیم ابراز نگرانی کرد و هم بن‌بست رژیم در زمینه برجام را به نمایش گذاشت.

خامنه‌ای از جمله گفت:‌ «متهم کردن دائم ایران به یک مسأله منفی دستور کار اصلی جنگ روانی مستمر دشمنان است. برای تحقق این هدف، «ایران هراسی، ایران ستیزی، ایران گریزی، اتهام نقض دموکراسی، نبود آزادی و نقض حقوق بشر» مدام در تبلیغات بیگانگان تکرار می‌شود. غربی‌ها مظهر نقض حقوق‌بشر هستند اما با وقاحتِ تمام، ایران را متهم می‌کنند به‌ گونه‌ای که گاه انسان از شدت وقاحت آنها حیرت می‌کند.».

این سخنان خامه‌ای پس از برملا شدن توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران و به دام افتادن دیپلمات تروریست آن اسدالله اسدی است. توطئه‌یی که تمامی دستگاه دیپلوماسی رژیم و سفارتخانه‌های رژیم در خارج ایران را زیر ذره‌بین قرار داده است.

 

تهدید تو خالی برای دلداری دادن به دلواپسان نظام

خامنه‌ای برای رفع نگرانی دلواپسان نظام تهدید تو خالی روحانی در جریان سفر اخیرش به اروپا را تکرار کرد و گفت:‌ «اگر نفت ایران صادر نشود، نفت هیچ کشوری در منطقه صادر نخواهد شد» این اظهارات رئیس جمهور، سخنانی مهم و حاکی از سیاست و رویکرد نظام است. وظیفه وزارت امور خارجه پیگیری جدی این‌گونه مواضع رئیس‌جمهور است».

خامنه‌ای در عین این تهدید گفت: «البته ارتباط خردمندانه، هوشمندانه، هدفمند و منطقی با جهان برخاسته از نگاه اسلامی نظام و کاملاًً منطبق با دیپلوماسی ایدئولوژیک است»

ولی‌فقیه رژیم از دیپلمات تروریستهای رژیم که بر اثر فشارهای بین‌المللی روحیه خود را باخته‌اند خواست که احساس اقتدار کنند و اعتماد به‌نفس داشته باشند و در عین‌حال حرفهای نامعقول نزنند و ایجاد هیاهو نکنند.

 

نیاز حیاتی رژیم به صدور تروریسم

خامنه‌ای به نیاز حیاتی رژیم به بمب اتم و صدور تروریسم اشاره کرد و گفت:

« مخالفت آمریکا با «توان هسته‌یی و قدرت غنی‌سازی بالا و نیز حضور ایران در منطقه» ناشی از خصومت عمیق آنها با عناصر اقتدار نظام است. حضور منطقه‌یی جزو عناصر قدرت و امنیت ایران است و عقبه راهبردی کشور محسوب می‌شود، به همین علت دشمنان با آن مخالفند».

خامنه‌ای به دستگاه دیپلوماسی خود که بعد از خروج آمریکا از برجام در سردرگمی و بن‌بست است گفت:‌ بنده از قدیم این نکته را خاطرنشان می‌کردم که روی حرف و حتی امضای آمریکایی‌ها نمی‌توان حساب کرد، بنابراین مذاکره با آمریکا هیچ فایده‌ای ندارد.

 

دلبستگی خامنه‌ای به برجام اروپایی

خامنه‌ای دلبستگی خود را به برجام اروپایی نشان داد و گفت: «مذاکرات با اروپایی‌ها قطع نشود اما نباید معطل بسته اروپایی ماند بلکه باید کارهای فراوان لازم در داخل کشور را دنبال کرد.»

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم هم از طردشدگی بین‌المللی رژیم تحت عنوان پروژه ایران هراسی و نمایش‌های سخیف» نام برد.

 

مطالب مرتبط

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f1f1ef9-c48f-4727-baec-a1eadcb27f66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات