728 x 90

خامنه‌ای: آتش زدن بانکها کار اشرار است. مجموعه‌ٔ (مجاهدین) مرتباً در فضای مجازی و در جاهای دیگر دارند به شرارتها تشویق می‌کنند

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

به‌دنبال قیام سراسری مردم و جوانان شورشگر ایران در روز شنبه ۲۵آبان که به اذعان منابع سپاه پاسداران بیش از صد شهر کشور را فراگرفت و سراپای نظام را در ترس و وحشت فرو برد، ولی‌فقیه ارتجاع صبح یکشنبه ۲۶آبان۹۸ به صحنه آمد و در حالیکه خیزشهای سراسری را به مجاهدین نسبت می‌داد، به‌منظور تشدید سرکوب و روحیه دادن به سرکردگان و نیروهای ولایت بحرانزده‌اش گفت: «این حوادث تلخ از ناحیه‌ٔ کیست و چگونه است، این آتش زدن و خراب کردن و ویران کردن و دعوا کردن و ناامنی ایجاد کردن مال چه کسی است... مردم از اینها فاصله بگیرند. مسئولان کشور هم به وظایف‌شان به‌طور جدی عمل کنند.... مسئولان حفظ امنیت کشور به وظایفشان عمل کنند».

خامنه‌ای گفت:‌ «یقیناً بعضی از مردم از این تصمیم یا نگران می‌شوند یا ناراحت می‌شوند یا به ضررشان است یا خیال می‌کنند به ضررشان است به هر تقدیر ناراضی می‌شوند، لکن آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسانهای ناباب وارد میدان می‌شوند، گاهی بعضی از جوانها هم از روی هیجان با اینها همراهی می‌کنند و این‌جور مفاسد را به بار می‌آوردند.

مجموعه‌ٔ خبیث و جنایتکار منافقین، اینها دارند مرتباً در فضای مجازی و در جاهای دیگر دارند تشویق می‌کنند ترغیب می‌کنند که این شرارتها انجام بگیرد.

من عرضم این است هیچ‌کس به این اشرار کمک نکند...

به اینها نباید کمک بکند؛ اینها اشرارند، این کارها کار مردم معمولی نیست..

مسئولان هم البته دقّت کنند، مواظبت کنند، هر چه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند.... مسئولان حفظ امنیت کشور هم به وظایفشان عمل کنند، مردم عزیز ما هم که خوشبختانه در قضایای گوناگون این کشور بصیرت خودشان را، آگاهی خودشان را نشان دادند بدانند که این حوادث تلخ از ناحیه‌ٔ کیست و چگونه است، این آتش زدن و خراب کردن و ویران کردن و دعوا کردن و ناامنی ایجاد کردن مال چه کسی است، این را بفهمند توجه کنند که می‌فهمند هم مردم ملتفتند، و از اینها فاصله بگیرند. این آن توصیه‌ٔ ما است، مسئولان کشور هم به وظایف‌شان به‌طور جدی عمل کنند».

 

خامنه‌ای ضمن اعتراف به‌ شهادت شماری از اعتراض‌کنندگان توسط مزدوران جنایتکارش، از طرح ضدمردمی افزایش قیمت بنزین حمایت کرد و نشان داد که خودش از ابتدا پشت آن بوده و آلان با عواقب سنگین آن مواجه شده است.

 

خامنه‌ای گفت: «در این یکی دو روز خب یک حوادثی به‌دنبال مصوّبه‌ٔ سران کشور، سران قوا اتفاق افتاد؛ دیروز، دیشب، پریشب، در برخی از شهرهای کشور، و متأسفانه مشکلاتی هم درست شد، تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد، از این کارها هم شد در این یکی دو روزه. چند نکته را باید توجه داشت؛ اولاً وقتی یک چیزی مصوبه‌ٔ سران کشور هست، آدم باید با چشم خوش‌بینی به او نگاه کند، بنده در این قضیه سررشته ندارم یعنی تخصص این کار را ندارم..... لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت می‌کنم. من این را گفتم، حمایت هم می‌کنم. سران قوا هستند، نشستند با پشتوانه‌ٔ کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود به آن تصمیم؛ این یک نکته»....

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11b918e2-cd01-411f-9fe9-d03feeb3c42d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات