728 x 90

خالد بن سلمان:‌ مردم یمن برای اخراج رژیم ایران متحد هستند

خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا
خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا

خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا روز سه‌شنبه ۲۶تیر۹۷ به‌دنبال پیشروی نیروهای ارتش یمن در چندین جبهه گفت: مردم یمن «بیش از همیشه متحد هستند» تا صلح را در کشورشان مجدداً برقرار ساخته و رژیم ایران را از یمن بیرون برانند.

به گزارش العربیه وی در چندین پیام توئیتری اضافه کرد رهبران صعده خواهان استمرار تلاشها برای آزادسازی این استان تحت کنترل شبه‌‌نظامیان حوثی هستند.

خالد بن سلمان گفت: « عربستان سعودی به رهبری خود، در تلاشهای ائتلاف، برای رسیدن به یک راه‌حل سیاسی بر اساس قطعنامه ۲۲۱۶شورای امنیت که به‌طور کامل از حوثی‌ها خواستار خلع سلاح، تخلیه مناطق شهری و به‌رسمیت شناختن دولت مشروع یمن شده است، ادامه خواهد داد».

بیشتر بخوانید:

خالد بن سلمان خطاب به جواد ظریف: تلاش می‌کنی تا جنایات رژیم ایران را پنهان کنی

خالد بن سلمان سفیر عربستان در ایالات متحده در پاسخ به دجالگریهای خمینی مأبانه جواد ظریف وزیر خارجه رژیم که پس از دستگیری عوامل شناخته شده رژیم به اتهام توطئه تروریستی علیه همایش مقاومت ایران در ویلپنت پاریس آن را انکار کرد در حساب توییترش نوشت:

«واکنش رژیم ایران وقتی که حین ارتکاب جنایت گرفتار شده انکار بوده است. اجازه بدهید به یاد بیاوریم، آنها تاریخچه‌ اثبات شده‌یی از تروریسم شامل توطئه برای قتل عادل الجبیر سفیر قبل از من از طریق بمب‌گذاری در یک رستوران واشنگتن دارند. جواد ظریف یک میانه‌رو نیست بلکه صرفاً یک توجیه‌گر تروریسم این رژیم است.»

سفیر عربستان در آمریکا: رژیم ایران از تروریسم پشتیبانی می‌کند

خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا روز سه‌شنبه ۷فروردین ۹۷اعلام کرد: «رژیم ایران به نقض قوانین بین‌المللی ادامه می‌دهد و هم‌چنان از تروریسم در سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن پشتیبانی می‌کند».

وی طی پیامی افزود:‌ «رژیم ایران شبه‌نظامیان حوثی را به موشک مجهز می‌کند که این اقدام، نقض قطع‌نامه‌هایشورای امنیت سازمان ملل ‌متحد است، پرونده این رژیم آکنده از مرگ و ویرانی است. آنها در انفجارهای تروریستی سال ۱۹۹۶بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین) و انفجارهای ریاض در سال ۲۰۰۳توطئه کردند».

خالد بن سلمان در پیام دیگری گفت:‌ «رژیم ایران تلاش کرد سفیر سابق عربستان در واشنگتن را ترور کند. رفیق حریری نخست‌وزیر اسبق لبنان را کشتند. مخالفان سیاسی را در پایتخت‌های اروپایی ترور کردند. از شبه‌نظامیان تروریست پشتیبانی مالی کردند و اسلحه خطرناک در اختیارشان گذاشتند».

 

سفیر عربستان سعودی در واشنگتن: رژیم ایران ثبات منطقه را هدف قرار داده است

خالد بن سلمان، سفیر عربستان سعودی در واشنگتن روز دوشنبه گفت رژیم ایران خواهان ایجاد حزب‌الله دیگری در یمن است. وی که با شبکه آمریکایی سی.ان.ان مصاحبه می‌کرد، افزود رژیم ایران فقط درصدد برهم زدن ثبات در عربستان سعودی نیست بلکه ثبات منطقه را هدف قرار داده است.

سفیر عربستان سعودی در واشنگتن تأکید کرد که مشکل با تهران بر سر رفتار و تمایل آن در توسعه‌گری است. مشکل رژیم ایران در هنجارها و ایدئولوژی توسعه‌طلبانه این رژیم است.

وی افزود:‌ شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی در یمن از حمایت رژیم ایران به‌عنوان حامی تروریسم برخوردار هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e34200a1-3ba7-460e-87fb-c47e7e8f9860"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات