728 x 90

حوزه لاکچری یا هتل هفت ستاره، آخوند صادق لاریجانی به‌دنبال «درس خارج فقه»

حوزه علمیه لاکچری آخوند صادق لاریجانی
حوزه علمیه لاکچری آخوند صادق لاریجانی

در حالی‌که آخوند صادق لاریجانی، رئیس مصلحت نظام ولایت فقیه پس از انتشار توبه‌نامه‌ٔ تحمیلی‌اش در برخی از رسانه‌های حکومتی در ۱۳شهریور، چند هفته غیبش زده است، خبرگزاری حکومتی انتخاب روز ۳۱شهریور خبر داد که وی، از روز دوشنبه اول مهر در حوزه‌ٔ متعلق به خودش «درس خارج فقه» خواهد داد.

این خبرگزاری حکومتی با چاپ عکسهایی از حوزه آخوند صادق لاریجانی می‌نویسد: این‌جا هتل هفت ستاره نیست، حوزه علمیه لاکچری صادق لاریجانی است که منابع مالی آن نامشخص است.

 

غیبت آخوند صادق لاریجانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام و مراسم رسمی رژیم و عدم شرکت وی در هیچ‌یک از جلسات خامنه‌ای در هفته‌های اخیر و برنامه شروع درس خارج فقه در حوزه از تشدید بحران مرگبار رأس حاکمیت بر سر جانشینی ولی‌فقیه فرتوت ارتجاع خبر می‌دهد و یادآور تهدید قبلی اوست که خطاب به خامنه‌ای نوشته بود برای پیگیری دکان مرجعیت به نجف خواهد رفت. باز کردن ِ دکان ِ درس ِخارج فقه توسط لاریجانی در عین‌حال، خالی‌کردن زیر پای ِ خامنه‌ای است که تلاش می‌کند با دکان ِ درس ِ خارج بر بیسوادی و پوشالی‌بودن ِ خود سرپوش بگذارد.

 

نامه غلط کردم گویی صادق لاریجانی: انسان در شرایطی قلم و زبانش دچار لغزش می‌شود

آخوند صادق لاریجانی، رئیس مصحلت نظام ولایت فقیه، سرانجام در زیر ضرب خامنه‌ای و باند ولایت و سپاه پاسداران، که وی را از طریق دستگاه قضایی آخوند رئیسی به‌خاطر نامه‌اش به آخوند یزدی، تهدید به تشکیل پرونده و محاکمه نیز کرده بودند، یک نامه عذرخواهی منتشر کرد و نوشت: «از نامه‌ اینجانب دلسوزان بسیاری مکدر شدند، در همین‌جا بر خود فرض می‌دانم که از محضر شریف همه آنان عذرخواهی کنم». «اینجانب ابایی ندارم که بپذیرم انسان در شرایطی قلم و زبانش دچار لغزش می‌شود و بر قلم و زبان مطالبی جاری می‌شود که خلاف مصلحت است و بلکه گاه خلاف انصاف».

صادق لاریجانی، نامه منتسب به او در مورد رفتن به نجف را هم، که قبلاً از تکذیب صریح آن خودداری و به عبارتی کلی و مبهم بسنده کرده بود، اکنون سراپا جعلی خوانده و نوشته است:« ادعا کردند اینجانب نامه‌یی گلایه آمیز به رهبری معظم نوشته‌ام و از ایشان استجازه برای سفر به نجف اشرف کرده‌ام. این ادعا صددرصد کذب است نه نامه‌یی در کار بود و نه استجازه‌ای. و تصویر نامه‌یی هم که منتشر کرده‌اند صددرصد جعلی بود و خط منتشره هم، هیچ شباهتی به خط اینجانب ندارد. غرض آنان، القای یأس و بی‌اعتمادی در مردم و ایجاد اختلاف در میان‌ مسئولان و حتی القای شایعه اختلاف مسئولان با رهبری بود. البته همه اینها خیالی باطل است».

آخوند لاریجانی بعد از چند فقره غلط‌کردم‌گویی و عذرخواهی، متقاضی ماستمالی کردن پرونده‌های فساد مالی خودش شده و می‌نویسد: «مقصود اینجانب از پاره‌یی گلایه‌ها، تصورات و اقدامات غلط برخی افراد در برخی از این نهادها بود که امیدوارم با تدبیر صحیح مسئولان مرتفع شود».

 

حمله آخوند محمد یزدی به صادق لاریجانی:‌ به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند

به گزارش سایت حکومتی آفتاب روز ۲۶مرداد ۹۸ آخوند محمد یزدی طی دیداری با عوامل مرکز بسیج اساتید و شماری از اعضای حوزه قم ضمن حمله به آخوند صادق آملی لاریجانی گفت: « فلانی می‌گوید اگه این کار را نکنید نجف می‌روم! خوب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌هم می‌خورد؟ شما در قم بودنتان هم خیلی مؤثر نبود؛ چه رسد که نجف بروید. رئیس دفتری که ۱۰سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند!... از کجا آوردی ساختی؟»

شایان ذکر است که روز ۱۵مردادماه سریالی از سایتهای حکومتی به‌اصطلاح شایعه رفتن آخوند صادق آملی لاریجانی به نجف را تکذیب کردند. از جمله دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام مستقیماً این شایعه را تکذیب کرد. آخوند صادق لاریجانی در پی دستگیری عوامل چپاولش در قوه قضاییه از جمله اکبر طبری ظاهراً تهدید به رفتن به نجف کرده است.....(جزئیات بیشتر)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d36ca8d1-f9f9-4b73-8a0b-e0045f63446f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات