728 x 90

حمیدرضا ترقی: مجاهدین با یک جمعیت قابل‌ توجه و شبکه‌های متعدد سم‌پاشی و پمپاژ دروغ انجام می‌دهند

گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر۹۹
گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر۹۹
  • خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) -۲۴مرداد۹۹:
  • حمید رضا ترقی از سرکردگان باند موتلفه: مجاهدین با یک جمعیت قابل توجه و شبکه‌های متعدد سم پاشی و پمپاژ دروغ انجام می‌دهند و طبیعی است برخی جریانهای در داخل کشور این‌ها را باور کنند.
  • ایران تنها کشوری در دنیاست که این حجم از دروغ و شایعه در مورد آن تولید و منتشر می‌شود.

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی (ایرنا) ۲۴مرداد ۹۹:

«حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تشریح اهداف خط تحریف در تضعیف دست‌آوردها و واقعیات کشور، معتقد است برخی جریانهای داخلی با تعقیب این خط و مایوس کردن مردم در پازل طراحی شده دشمن بازی می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت مؤتلفه بیان داشت: برخی جریانهای داخلی به‌طور طبیعی متأثر از تبلیغات خارجی هستند و من فکر نمی‌کنم کشوری در دنیا وجود داشته باشد که یک گروه سایبری مثل گروه سایبری (مجاهدین) با یک جمعیت قابل توجه و شبکه‌های متعدد علیه آن کشور سم پاشی و پمپاژ و دروغ‌سازی انجام دهند. با توجه به این اقدام گسترده خب طبیعی است برخی جریانهای در داخل کشور دروغهای این‌ها را باور کنند یا تحت تاثیر این جریانهای قرار گیرند. ایران تنها کشوری در دنیا است که این حجم از دروغ و شایعه در مورد آن تولید و منتشر می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0d0b82c-b1e4-4429-af8d-47a54f7a4004"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات