728 x 90

حمله پاسدار جعفری به آخوند روحانی: امروز هم حرف تحویل مردم می‌دهند

پاسدار جعفری
پاسدار جعفری

پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت:

«مردم حواس خود را جمع کنند. به این نگاه نکنند که در مناظره تلویزیونی، هر کسی رقیب خود را بهتر شکست داد، یا بهتر حرافی کرد و با دو کلمه، رقیب خود را شکست داد، به او رأی بدهند.. امروز هم حرف تحویل مردم می‌دهند. کسی که فقط خوب حرف می‌زند، بعد از رأی آوری هم صرفاً خوب حرف خواهد زد اما کسی که خوب عمل می‌کند، ممکن است در مناظره نتواند رقیب خود را شکست دهد. مردم باید تشخیص دهند».

 

 

همچنین یک عضو مجلس ارتجاع اعتراف کرد که ۹۰درصد احزاب حتی یک نیرو ندارند

رحیمی جهان آباد عضو مجلس ارتجاع به احزاب ساختگی عوامل رژیم اعتراف کرد و گفت: مردم در فقر و بدبختی و مشکلات دست و پا می‌زنند دو خط برنامه احزاب کو؟ یک راه‌حل احزاب کو؟ یک کلمه که احزاب به ما گفتند درد مردم را چه جوری دوا کنید کو؟ حزب در هر کجای عالم نیرو داره تشکیلات داره ۹۰درصد این احزاب حتی یک نیرو ندارند که در شهرستانها دفتر باز کنند چرا دارید مردم را نابود می‌کنید؟ مردمی که همین الآن پشت درب این مجلس ماشین ثبت نام کردند هیچ نهادی پاسخگوی اونها نیست برای نان شبشان مانده‌اند کدوم حزب برنامه داره؟ احزاب اگر تلاش می‌کنند به‌خاطر خودشون است نه به‌خاطر مردم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/525e50a2-9116-4dba-a3a4-2f3b6497506c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات