728 x 90

حمله واعظی به مجلس ارتجاع و ابراز وحشت نسبت به پیامدهای اجتماعی ناشی از شکاف در درون نظام

محمود واعظی، رئیس دفتر آخوند روحانی
محمود واعظی، رئیس دفتر آخوند روحانی

محمود واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی روز جمعه ۱۴ آذر در جریان جنگ گرگها و تصفیه حساب باندی در حمله به مجلس ارتجاع گفت: «دوستان سنگ اندازی می‌کنند و قوانینی را به تصویب می‌رسانند تا دولت نتواند تحریمها را بردارد».... «بی اخلاقی به برخی از نمایندگان مجلس هم سرایت کرده است و این‌گونه رفتارها در جامعه اثرات منفی اجتماعی و امنیتی خواهد داشت».

و به‌شدت جنگ گرگها اعتراف کرد و گفت: «در این ۷-۸ سال گروه‌هایی وجود دارند که هر مطلبی در کشور اتفاق بیفتد، اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، آنها به دولت حمله می‌کنند...

بعد از ترور فخری‌زاده عده‌یی به توئیت زدن و حمله کردن به دولت و برجام روی آورده‌اند. این افراد باعث دودستگی و قطب‌بندی در نظام می‌شوند. درحالی که خون فخری‌زاده باید عامل انسجام در نظام شود، اما آن را جناحی و سیاسی می‌کنند که به‌صرر نظام است».

واعظی در قسمت دیگری از صحبتهایش وحشت خود را از پیامدهای اجتماعی شقه و شکاف درون نظام نشان داد و گفت: «کسانی که تحت هر فرصتی بر طبل اختلاف می‌کوبند و سعی می‌کنند شکاف در کشور به‌وجود بیاورند،‌ خواست دشمنان را اجرا می‌کنند. این گونه رفتارها در جامعه اثرات منفی اجتماعی و امنیتی ایجاد می‌کند.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92a3213a-41e9-4f8b-81b1-9139474a6d6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات