728 x 90

حمله موشکی به فرودگاه اربیل

حمله موشکی به سمت پایگاه آمریکایی در نزدیکی فرودگاه  اربیل
حمله موشکی به سمت پایگاه آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل

شش موشک ساعت ۸:۳۰ شب ۹مهر از روستای شیخ امیر موصل که تحت کنترل نیروهای حشد الشعبی است، به سمت فرودگاه بین المللی اربیل پرتاب شد.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز ۹مهر۹۹ منابع امنیتی کرد عراقی می‌گویند،‌ موشکهای شلیک شده به نزدیکی فرودگاه اربیل اصابت میکنند.
منابع پیشمرگه کرد روز چهارشنبه گفتند: سه موشک پرتاب شده در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل در منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق در هوا رهگیری شدند و موشک چهارم در نزدیکی مقر یک گروه مخالف ایرانی فرود آمد.

د رهمین رابطه تلویزیون سومریه عراق گزارش داد یک حمله موشکی به سمت پایگاه آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل صورت گرفته است .

همچنین تلویزیون العربیه روز ۹مهر در گزارشی گفت: «یک هیأت ایرانی از سپاه پاسداران از محل پرتاب موشکها دیدار کرده بود».

این تلویزیون در گزارش خود افزود: «اینها تصاویری جدیدی است که مربوط به موشک‌باران و حمله توسط موشکهای کاتیوشا به نزدیک مناطق نزدیک فرودگاه اربیل است. این منطقه گفته می‌شود منطقه‌یی وابسته به یک حزب مخالف تهران می‌باشد و به‌گفته ارگان مبارزه با تروریسم کردستان، حشد مورد حمایت ایران ۶موشک را به سمت فرودگاه اربیل پرتاب کرده است. بنابراین در این خبر فوری خاطرنشان می‌کنیم که ارگان مبارزه با تروریسم کردستان گفت که حشد مورد حمایت ایران ۶موشک به فرودگاه اربیل پرتاب کرده است».

حمله موشکی به سمت پایگاه آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل

در همین رابطه العربیه نت نوشت: هوشیار زیباری یکی از مسئولان حزب دموکرات کردستان گفت: سه موشک در نزدیک فرودگاه بغداد فرود آمدند. وی این واقعه را یک افزایش تنش جدید علیه امنیت عراق توصیف نمود و گفت همان طرفی که در بغداد موشک پرتاب می‌کند مسئول پرتاب موشک در اربیل هم هست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/decae1cb-e224-43d9-8cad-73cd277f0c5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات