728 x 90

حمله موشکی اسرائیل به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در نزدیکی دمشق

حمله موشکی
حمله موشکی

آسوشیتدپرس دوشنبه ۱۶ اسفند در گزارشی از حمله موشکی اسراییل به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در دمشق نوشت: وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که اسراییل روز دوشنبه چندین موشک به سمت مواضع ارتش سوریه در نزدیکی دمشق پایتخت شلیک کرد که منجر به کشته شدن دو غیرنظامی و خسارت مادی شد... .

اسرائیل در مورد این حمله اظهارنظری نکرد... اسرائیل اذعان کرده است که پایگاه‌های شبه‌نظامیان متحد ایران مانند حزب‌الله لبنان را که در کنار نیروهای بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه می‌جنگند، هدف قرار می‌دهد.

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه ۱۶ اسفند نوشت: خبرگزاری رسمی سوریه به‌نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که اسراییل این حملات را حدود ساعت ۵صبح (۰۳: ۰۰ به وقت گرینویچ) انجام داد و مواضعی را در جنوب پایتخت هدف قرار داد...

دیده بان حقوق‌بشر سوریه مستقر در انگلستان گفت که این حملات به یک انبار تسلیحات و مهمات که توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق اداره می‌شد اصابت کرد. به‌گفته این دیده‌بان، اسراییل از ابتدای سال میلادی تاکنون حداقل هفت بار به سوریه حمله کرده است. ارتش اسراییل از این حملات به‌عنوان اقدامی ضروری برای جلوگیری از دستیابی ایران به جای پایی در مرز خود، دفاع کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/426ad88c-20ab-44f7-acb9-f3fa281bd541"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات