728 x 90

حمله به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران و مرکز تحقیقات موشکی و نظامی در سوریه

حمله هوایی به مقر شبه نظامیان رژیم ایران در سوریه - عکس از آرشیو
حمله هوایی به مقر شبه نظامیان رژیم ایران در سوریه - عکس از آرشیو

دیدبان حقوق‌بشر سوریه طی گزارشی اعلام کرد، بامداد روز جمعه ۵دیماه، حملات هوایی علیه انبارها و مراکز تحقیقات علمی موسوم به کارخانه‌های وزارت دفاع سوریه که گروه‌های شبه‌نظامی رژیم ایران در آن مستقر هستند انجام گرفته است.
دیدبان حقوق‌بشر سوریه در ادامه افزود: «مراکز نظامی نیروهای رژیم سوریه، و گروه‌های شبه‌نظامی رژیم ایران و انبارهای کارخانه‌های وزارت دفاع در غرب شهر مصیاف در حومه مرکز استان حماه که محل استقرار نیروهای شبه‌نظامی رژیم ایران است، بمباران و منهدم شد. در پی این حملات و اطلاعات موثق وارده درباره وقوع تلفات انسانی، خودروهای اورژانس به منطقه نظامی محل استقرار نیروهای شبه‌نظامی رژیم ایران در غرب شهر مصیاف در حومه مرکز استان حماه اعزام شده‌اند».


لازم به یادآوری است که دیدبان حقوق‌بشر سوریه گزارش داد صبح پنجشنبه ۴دی یک هواپیمای بدون سرنشین یک مرکز نظامی شبه‌نظامیان موسوم به فاطمیون وابسته به رژیم ایران را در منطقه الحاوی در حومه شهر میادین در استان دیرالزور سوریه هدف قرار داد.

بنا به گزارشها آمبولانسها با شتاب به سوی این مرکز نظامی حرکت کردند . اخبار موثق حاکی از تلفات انسانی از شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران است (سایت دیدبان حقوق‌بشر سوریه ۴دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdebb920-5592-48d9-b007-29a46371fe9a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات