728 x 90

حمله مهره خامنه‌ای به حسن خمینی: چه خوب بود در سال۸۸ که شعار مخالفان «مرگ بر اصل ولایت فقیه» بود از نظام دفاع می‌کردید

حسن خمینی - محمدکاظم انبارلوئی
حسن خمینی - محمدکاظم انبارلوئی

در ادامه جنگ گرگها بر سر کرسی ریاست‌جمهوری رژیم و قلع و قمع کاندیداها توسط شورای نگهبان و اظهارات حسن خمینی که خطاب به خامنه‌ای و باند او گفته است: «انصاف داشته باشید، نمی‌شود شما منتخب کنید و بگویید به او رأی بده»، محمدکاظم انبارلویی از مهره‌های باند خامنه‌ای با حمله به وی در مطلبی با عنوان «چند کلمه با سیدحسن عزیز» نوشت:

چه خوب بود همین مقدار که از «جمهوریت» نظام دفاع می‌کنید در انتخابات سال۸۸ وقتی مخالفان «جمهوریت» و رأی مردم ۸ماه دست به آشوب زدند شما از رأی مردم و جمهوریت نظام دفاع می‌کردید و دو کلمه علیه مخالفان «جمهوریت» سخن می‌گفتید.
شعار مخالفان در سال۸۸ این بود: «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است». آنها می‌گفتند: «مرگ بر اصل ولایت فقیه»!

جناب سیدحسن آقای عزیز! شما در باب کارکرد شورای نگهبان و اعلام نظر در مورد صلاحیت نامزدها فقط نظر ندادید بلکه حکم هم صادر کردید و گفتید: «اگر من جای کاندیداهای تأیید صلاحیت شده بودم (بخوانید به‌عنوان اعتراض) انصراف می‌دادم!».(خبرگزاری فارس رژیم ۱۰خرداد)

لازم به توضیح است که حسن خمینی که با توصیه خامنه‌ای از داوطلب شدن برای نمایش انتخابات کنار رفته بود روز چهارشنبه ۵خرداد در واکنش به قلع و قمع کاندیداهای نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان ارتجاع گفت: «اگر جای نامزدهای تأیید شده بودم، انصراف می‌دادم».

سایت حکومتی جماران به‌نقل از حسن خمینی نوشته بود: «دولت برآمده از این انتخابات توان حل هیچ مشکلی را ندارد و ناتوان در حل مسائل، صحنه را ترک خواهند کرد».

حسن خمینی شورای نگهبان را متهم کرد که با رد صلاحیت گسترده "تیشه به ریشه انقلاب"زده و هشدار داد که"هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوری باشد یک حرکت ضدانقلابی است".

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58c47e26-57bf-4f17-80d8-420f3f0e8a04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات