728 x 90

حمله مرگبار کرونا به خوزستان، فوت در کمتر از یک ساعت

کرونا در ایران
کرونا در ایران

خوزستان در مواجهه با ویروس کرونا روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. افراد مبتلا یکی پس از دیگری خودشان را به‌مراکز درمانی می‌رسانند و برخی از آن‌ها کمتر از ۲۴ساعت جان خود را از دست می‌دهند.(روزنامه حکومتی همدلی ۱۸اسفند)

استاندار رژیم در خوزستان روز یکشنبه ۱۷اسفند، اعلام کرد که در حال حاضر ۱۱شهرستان در کل کشور قرمز هستند که همگی در استان خوزستان قرار دارند.
در همین رابطه وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت آخوند روحانی روز گذشته در یک گزارش اینستاگرامی با انتشار عکس یک مرد در خوزستان نوشت: این فرد هفته گذشته مادرش بر اثر کرونا فوت کرده، خواهر این فرد در مراسم خاکسپاری به کرونا مبتلا شد و امروز او را به‌اورژانس رساندند، آن‌قدر بیماریش پیش رفته بود که تلاش برای احیای او بی‌فایده بود و در کمتر از یک ساعت فوت کرد.
در حال حاضر با افزایش مراجعه افراد مبتلا به‌مراکز درمانی در این خوزستان احتمال کمبود تخت وجود دارد. به‌طوری‌که رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور فرهاد ابول‌نژاد، به خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت: اگر در تأمین تخت مشکلی پیدا کنیم، گرفتاری بزرگی خواهیم داشت. کادر درمان در استان خوزستان چندان شرایط مناسبی ندارند. برخی معتقدند با ادامه داشتن این شرایط ممکن است وضعیت موجود تا خردادماه ادامه پیدا کند.
معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان طی سخنانی گفت: اگر روند اعمال محدودیتها که مورد علاقه ما نیست، ادامه یابد، پیک‌سوم مدت طولانی‌تری ادامه خواهد یافت. پر بودن بیمارستانها، بدحالی بیماران و از دست دادن افراد، مدت طولانی‌تری دامن‌گیر این استان خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0b41660-ba7b-44cd-9b9b-c8aa098638e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات