728 x 90

حمله مجرمانه شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به میدان حبوبی ناصریه

بیانیه انقلابیون عراق  - میدان حبوبی ناصریه
بیانیه انقلابیون عراق - میدان حبوبی ناصریه

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه‌یی حمله گروهی از شبه‌نظامیان جنایتکار وابسته به رژیم ایران به میدان حبوبی ناصریه و دستگیری فعالان و تخریب چادرها و امکانات متحصنان را محکوم کردند.

 

در بیانیه انقلابیون عراق آمده است: صبح روز جمعه ۸فروردین۹۹ گروهی از شبه‌نظامیان جنایتکار با تحریک دستهای پنهان، حمله غافلگیرانه‌ای را علیه تجمعات متحصنان صلح‌جو در میدان حبوبی در شهر ناصریه استان ذی‌قار انجام دادند و تعدادی از فعالان را دستگیر و به‌طور وحشیانه‌ای چادرهای تحصن را در جلوی انظار نیروهای امنیتی دولتی که با آنها تبانی می‌کنند، منهدم نمودند. آنها با سوء‌استفاده در این توهم بودند که انقلابیون به‌خاطر این ویروس عالمگیر از عزم و اراده‌شان دست می‌کشند در حالی که به هر میزان که این اپیدمی خطرناک باشد ولی خطر آن، کمتر از ترور با استفاده از سلاح های صداخفه‌کن و افراد نقابدارشان نیست.

 

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر این عمل جنایتکارانه و خائنانه علیه انقلابیون صلح‌جو که خواهان حقوق مشروع مردم عراق هستند را قویاً محکوم می‌کند، مردم عراق از ظلم و ترور و کشتار و آدم‌ربایی و فقر طی ۱۷سال گذشته رنج کشیده‌اند و هزاران شهید و مجروح و ناپدیدشدگان اجباری را تقدیم نموده‌اند. ما مسئولیت کامل این حمله را متوجه دولت منطقه سبز می‌دانیم که ارگانهای آن هیچ ممانعتی در مقابل این حمله مجرمانه نکردند.

 

این حملات ظالمانه توسط شبه‌نظامیان جنایتکار منجر به توقف انقلاب نخواهد شد و متحصنان صلح‌جو در استمرار خواسته‌هایشان مبنی بر پایان دادن به رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرا با تمامی نهادهای مقننه و مجریه آن ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد. ما خواهان ایجاد کشور مدرن، دموکراتیک و فراگیر هستیم که در برگیرنده تمامی مردم عراق با قومیتها و ادیان و فرهنگ و طوائف مختلف باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a548674b-83b3-4874-a9a3-d8af2a5cefa0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات