728 x 90

حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد عراق پنج مجروح بر جای گذاشت

حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد
حمله راکتی به پایگاه هوایی بلد

پایگاه هوایی البلد عراق که سربازان آمریکایی در آن مستقر هستند، هدف حمله راکتی قرار گرفت و در جریان این حمله دو پیمانکار خارجی و سه سرباز عراقی زخمی شدند.
خبرگزاری فرانسه شامگاه یکشنبه ۲۹فروردین به‌نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که، دو فروند از آن راکتها به یک خوابگاه و رستوران کمپانی آمریکایی سالی‌پرت برخورد کرده است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این رخداد را برعهده نگرفته است.
آمریکا به‌طور معمول شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران را مسئول حملاتی از این دست می‌داند. پایگاه هوایی البلد محل استقرار جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی و چندین شرکت تعمیراتی است که با کارکنان عراقی و خارجی اداره می‌شود.


لازم به ذکر است که، چهارشنبه ۲۶فروردین یک پهپاد حامل مواد منفجره فرودگاه اربیل عراق را که نیروهای ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا در آن مستقر هستند را مورد حمله قرار داده بود، این حمله تلفات جانی نداشت اما به یکی از ساختمانهایی که در بخش نظامی فرودگاه واقع شده بود، خسارت وارد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c95a84fb-b33d-43f0-9207-b73951b86a9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات