728 x 90

حمله حسن عباسی به اصلاح‌طلبان پوشالی

پاسدار حسن عباسی
پاسدار حسن عباسی

به گزارش خبرآنلاین (۲۰فروردین) پاسدار حسن عباسی طی سخنانی در دانشگاه امیرکبیر به آخوند روحانی حمله کرد و گفت: «اگر رئیس‌جمهور فقط ۱۵درصد اختیار دارد پس در حد همان ۱۵درصد شعار بدهید و به مردم به اندازه ۱۵درصد قول بدهید، پس چرا قول صد درصدی به مردم می‌دهید؟»

وی ضمن حمله به اصلاح‌طلبان پوشالی گفت: «جریان اصلاحات معتقد است اسلام مُرده است و باید برویم دنبال پروژه ایران شهری! شورای نگهبان باید مراقب باشد، آیا کسانی که معتقدند اسلام مُرده، باید دوباره بیایند در انتخابات شرکت کنند؟»


اصلاح‌طلبان غلط می‌کنند در انتخابات ثبت نام کنند

وی افزود: «هر کسی از اصلاح‌طلبان می‌خواهد در انتخابات ثبت نام کند باید بگوید موضعش درباره نظریه جواد طباطبایی چیست؟ اگر آنها هم معتقدند اسلام مُرده است و اعتقادی به اسلام ندارند غلط می‌کنند در انتخابات ثبت نام کنند! اینها جایزه ویژه فارابی را به نظر یه مرگ اسلام یک کسی مثل جواد طباطبایی می‌دهند! کسی که مرگ اسلام را نوید می‌دهد به‌دنبال این است که کشور را نابود کند، اما اینها کور خوانده‌اند.
وی به سلبریتیهای حامی اصلاح‌طلبان پوشالی نیز حمله کرد و تأکید کرد: «سلبریتیها این بار اگر در زمان انتخابات بخواهد بیایند و از اینها حمایت کنند ما هم با ادبیات خودشان با آنها برخورد خواهیم کرد».
این پاسدار باند خامنه‌ای با هدفدار جلوه دادن مذاکرات رژیم در چارچوب برجام افزود: «تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری مذاکرات به هر نتیجه‌ای برسد، نباید مردم زیر بار آن بروند چون اهدافش مشخص است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c15be04-3af8-4292-9508-9117fd80be39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات