728 x 90

حمله جوانان شورشی به فرمانده تیپ ۱۱۰ زاهدان و هلاکت محافظ وی

حمله به فرمانده تیپ ۱۱۰ زاهدان
حمله به فرمانده تیپ ۱۱۰ زاهدان

سحرگاه امروز شنبه۳ اردیبهشت، جوانان شورشی در زاهدان به فرماندهی تیپ ۱۱۰ موسوم به سلمان فارسی حمله کردند. در جریان این حمله یکی از محافظین سرکرده تیپ موسوم به ۱۱۰ سلمان فارسی به هلاکت رسید.

بنا بر گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس-تسنیم در جریان این حمله، سرکرده تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی بلوچستان به‌نام الماسی به‌شدت زخمی شده و محمود آبسالان محافظ وی به هلاکت رسید.

مقام‌های دولتی فرد کشته شده را محمود آبسالان، فرزند پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه در تیپ سلمان فارسی، معرفی کرده‌اند.

تیراندازی حوالی بیمارستان تأمین اجتماعی در مسیر تیپ ۱۱۰ به داخل شهر اتفاق افتاده است.

-حمله جوانان شورشی به فرمانده تیپ ۱۱۰ زاهدان و هلاکت محافظ وی

خاطر نشان میشود روز پنجشنبه اول اردیبهشت یکی دیگر از نیروهای سرکوبگر مرزبانی رژیم  در سراوان توسط مردم و جوانان غیور استان سیستان و بلوچستان به‌هلاکت رسید.

به‌گزارش خبرگزاری رسمی رژیم- ایرنا اول اردیبهشت، بر اساس اعلام فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان رژیم، استوار دوم "مجتبی میر"، روز گذشته در سراوان در مرزهای کشور کشته شده است.

شایان ذکر است که طی هفته‌های اخیر در جریان درگیریهای مسلحانه شمار زیادی از نیروهای سرکوبگر انتظامی و پاسداران بهلاکت رسیده‌اند. 

-حمله جوانان شورشی به فرمانده تیپ ۱۱۰ زاهدان و هلاکت محافظ وی

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7220d49-10ff-4b49-a129-f955cc6d5271"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات