728 x 90

حمله اعضای مجلس ارتجاع و دیپلمات سابق رژیم به آخوند روحانی بر سر پیروزی ادعایی وی در مورد مکانیزم ماشه

حسینعلی شهریاری - فریدون مجلسی - آخوند محمد تقی نقدعلی
حسینعلی شهریاری - فریدون مجلسی - آخوند محمد تقی نقدعلی

فریدون مجلسی دیپلمات پیشین رژیم با اشاره به مخالفت سه کشور اروپایی با چکاندن ماشه توسط آمریکا اظهارات آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت: «حمایت اروپایی‌ها دستاورد چندانی برای نظام ندارد و آن‌گونه که حسن روحانی اعلام کرد، نمی‌توان پیروزی برای نظام نامید؛ زیرا نظام هم‌اکنون تحت همان تحریم‌هایی است که آمریکا قصد دارد آنها را از قالب تحریم‌های یک‌جانبه خود درآورد و به‌تحریم بین‌المللی تبدیل کند». (روزنامه ستاره صبح ۳۰شهریور)

در همین حال حسینعلی شهریاری عضو مجلس ارتجاع با اعتراف به افزایش بی‌رویه و لجام‌گسیخته قیمتها و وعده روحانی در مورد جشن در روز شنبه و یکشنبه که آمریکا نمی‌تواند مکانیزم ماشه را اجرا کند گفت:

«مردم ما در رنج و مشقت زیادی به سر می‌برند و هر روز شاهد افزایش بی‌رویه و لجام‌گسیخته قیمتها هستیم که در بعضی از موارد مواد غذایی قیمت ۴برابر افزایش پیدا کرده است. بگذریم که قیمت یک اتومبیل یک‌شبه از ۲۵۰میلیون به ۶۰۰میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

نباید شرمنده باشید که به مردم وعده جشن در روز شنبه و یکشنبه را بدهید که آمریکا نمی‌تواند مکانیزم ماشه را اجرا کند؟ کدام فتح‌الفتوح را انجام دادید که جشن بگیرید؟؟؟ تا کی باید از برجام نافرجام تعریف کنید»؟! (خبرگزاری مجلس رژیم ۳۰شهریور)

آخوند محمد تقی نقدعلی عضو مجلس ارتجاع ادعای پیروزی آخوند روحانی در لغو تحریم‌ها را زیر ضرب برد و با طعنه به آخوند روحانی گفت: «هفته گذشته رئیس‌جمهوری شویی تلویزیونی اجرا کرد که بیشتر شبیه تبلیغات در صدا و سیما بود. رئیس‌جمهور هفته گذشته گفت که روز شنبه و یکشنبه این هفته پیروزی بزرگی نصیب ملت ایران می‌شود. اما «پمپئو» این پیروزی را نقش برآب کرد».

وی در واکنش به بازگشت تحریم‌ها گفت: «انتظار داشتیم امروز طرح سه فوریتی مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در دستور کار مجلس قرار می‌گرفت». ( خبرگزاری حکومتی تسنیم ۳۰شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a775bb4-20de-4289-be1f-8d64915641ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات