728 x 90

حمله آخوند سلیمی به روحانی: معلومات روحانی در حال محو شدن است

آخوند روحانی - آخوند سلیمی
آخوند روحانی - آخوند سلیمی

در جریان جنگ گرگها آخوند سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس ارتجاع در واکنش به اظهارات آخوند روحانی در جلسه روز چهارشنبه ۲۳تیرماه هیات دولتش مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم ها شده است، گفت: از طرح چنین صحبت هایی تعجب می‌کنم، به نظر می‌رسد به دلیل فشار بیکاری و غیره معلومات ایشان در حال محو شدن است.

آخوند روحانی با اشاره به قانون «اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها» توسط مجلس ارتجاع گفت: روز ۱۱آذر این اصل ۶۰ضربه خورد؛ اگر همه به اصل ۶۰ و ۱۱۳ قانون اساسی احترام می‌گذاشتیم شرایط ما شرایط دیگری بود و در اسفند۹۹ در مذاکرات به نتیجه می‌رسیدیم.


عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد قانون اقدام راهبردی مجلس صرفاً شوخی است و نشان می‌دهد به‌دلیل فشار بیکاری، معلومات ایشان در حال محو شدن است.
آخوند سلیمی در گفتگو با خبرنگار مجلس رژیم در واکنش به اظهارات روحانی مبنی بر این‌که قانون اقدام راهبردی مجلس مانع لغو تحریم‌ها شده است، گفت: طرح چنین صحبت‌هایی شوخی ... است.
وی با تمسخر روحانی گفت: ایشان گرانی روغن و غیره را گشایش اقتصادی می‌داند. افزایش قیمت مسکن و افزایش فشار بر زندگی مردم از دیگر مسائلی است که روحانی آن را گشایش می‌داند.
وی ادامه داد: آقای روحانی می‌داند در مذاکرات چیزی در دست نداشتند لذا قانون اقدام راهبردی مجلس دست‌شان را باز کرد و این موضوعی است که آقایان قبلاً به آن اشاره کردند.


آخوند سلیمی در ادامه گفت: روحانی اگر به‌جای ست کردن رنگ لباس و غیره، برای دیدن واقعیات و تلخیهای جامعه وقت می‌گذاشت، افزایش قیمت‌ها را، گشایش قلمداد نمی‌کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس ارتجاع با بیان اینکه اگر رئیس جمهور وقت می‌گذاشت و با نفوذیها برخورد می‌کرد، مشکلات متعدد پیش نمی‌آمد، گفت: وجود افرادی مانند دری اصفهانی و غیره مشکل هستند لذا نباید با طرح چنین مسائلی با مردم شوخی شود.
سلیمی با اشاره به این‌که مسئولان دولت متن برجام را نتوانستند درست ترجمه کنند و به مجلس ارسال کردند لذا مشکل در چنین مواردی است، تصریح کرد: این در حالیست که ایشان در انگلیس مدرک گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از طرح چنین صحبت‌هایی تعجب می‌کنم، به‌نظر می‌رسد به‌دلیل فشار بیکاری و غیره معلومات ایشان در حال محو شدن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00675d09-6af5-4f09-b304-5917ee9be5f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات