728 x 90

​​​​​​​حمله روزنامه سپاه پاسداران به باند روحانی: عده‌یی امیدوارند نرخ ارز به6هزار و 200تومان برسد

روزنامه های رژیم
روزنامه های رژیم

به نوشته روزنامه کیهان قیمت دلار در روزهای آغازین سال جدید از مرز 5200تومان هم عبور کرد و  طی ۵سال گذشته ارزش پول ایران 60درصد کاهش یافته است.

یک عضو مجلس رژیم نیز گفت ارزش ریال از زمان روی کار آمدن حکومت آخوندی یک هفتصدم شده است.

احمد همتی گفت: در سخنرانی میان دستور سال گذشته در مجلس اعلام کردیم در چهار دهه اخیر ارزش پول ملی یک پانصدم شده است. اگر امسال بخواهم همان سخنرانی را انجام دهم، باید اعلام کنم حداقل ارزش پولی ما یک هفتصدم شده است.(خبرگزاری سپاه پاسداران 16فروردین)

 

به گزارش روزنامه سپاه پاسداران یک عضو مجلس رژیم به نام لاهوتی با اشاره به حمله به باند روحانی گفت:تعدادی اقتصاددان نما معتقدند با افزایش قیمت دلار قدرت تولیدکنندگان داخلی در برابر صادرکنندگان خارجی افزایش پیدا می‌کند.

روزنامه سپاه پاسداران نوشت: متأسفانه‌ عده‌يی هستند که حتی امیدوارند نرخ ارز به 6هزار و 200تومان برسد و معتقدند برای صادرات خوب است. در حالی‌ که برای اقتصاد ما مخرب است.(روزنامه حکومتی جوان 16فروردین)

 

گزارشی از روزنامه کیهان خامنه‌ای که گوشه‌هایی از نتایج فاجعه‌بار سقوط ارزش ریال در جریان تصفیه حساب با باند رقیب برملاء کرده است:

کیهان که گرداننده اصلی آن پاسدار جنایتکار حسین شریعتمداری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع است، در یاد داشت روز شماره ۱۴فروردین۹۷ خود، ضمن تصفیه حساب با آخوند روحانی و پس از اشاره‌یی به اعتراف رئیس‌جمهور ارتجاع به بحران بیکاری در روزهای ِآغاز سال جدید، می‌نویسد:‌

در روزهای تعطیل سال نو، دلار از مرز 5هزار و 200تومان عبور کرد! هم‌اکنون یورو حدود 6هزار و 200تومان است و پوند حدود 7هزار و یکصد تومان! روزی که روحانی دولت را در دست گرفت، دلار حدود 3هزار و 300تومان بود.

 

کیهان سپس به برداشت 1.5میلیارد دلار برابر با 78هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره ملی برای ایجاد ‌اشتغال روستایی اشاره می‌کند که معلوم نیست در کجا هزینه شده است به جیب چه کسانی رفته است.فاصله  1.5میلیارد دلاری که می‌توانست به زندگی دههاهزار روستایی که‌دار و ندارشان را بر اثر سیاستهای ویرانگر آخوندی از دست داده‌اند  و یا دههاهزار کولبر زحمتکش که جانشان را در برف  و سرما به‌خاطر لقمه نانی از دست می‌دهند یا توسط مأموران هار خامنه‌ای هدف گلوله قرار می‌گیرند و کشته یا معلول می‌شوند سروسامانی بدهد و ماهها زندگی آنها را تأمین کند.

کیهان خامنه‌ای در ادامه به 4.5میلیارد لیتر بنزین وارداتی  سالانه با  کیفیت بسیار پایین اشاره دارد که نتیجه ای  جز آلودگی هوا نداشته و مشخصاً در 90 روز زمستان سال گذشته از جمله عوامل آلاینده 60روز، هوای پایتخت بوده است.

گوشه دیگری  از تبهکاری و حیف و میل اموال عمومی مردم ایران که در این رسانه حکومتی برملا شده، گم گور شدن 3703میلیارد تومان پولی است که از سال ۹۲ برای احیای دریاچه ارومیه مشخص شده، پس از 5سال اکنون نه تنها هیچ تغییری در وضعیت دریاچه ارومیه ایجاد نشده بلکه سطح آب آن  27سانتمیتر نیز عقب‌نشینی داشته و خشک تر شده است.

 

کیهان خامنه‌ای در بخش دیگری از تصفیه حساب خود با باند رقیب به انهدام بسیاری از صنایع تولیدی ایران در حاکمیت آخوندی اعتراف کرده و از جمله می‌نویسد:

 داروگر با 90 سال سابقه، ارج، قدیمیترین تولیدکننده لوازم خانگی، آزمایش، رقیب خوشنام ارج، قند ورامین با 300کارگر، دهها کارخانه کاشی و سرامیک، روغن نباتی قو، پارس الکتریک و غیره و غیره تنها بخشی از این خیل عظیم بودند! در مقابل، تسهیلات بانکی به دست کسانی میرسید که تنها روی کاغذ تولیدکننده بودند! اما به جای همه آن تعطیل شدهها، تا دلتان بخواهد در همین سالها تولید ملی زیر بار واردات وحشتناک کالاهایی که در داخل هم تولید میشد کمر خم کرد و قاچاق از مبادی رسمی و غيررسمی، تولید کنندگان را به خاک سیاه نشاند. واردات سالانه حدود 50میلیارد دلار کالا به کشور، امید هر تولیدکنندهای را ناامید میکند، به‌خصوص وقتی بدانیم بیش از 60درصد این واردات، کالاهایی در رقابت و مشابهت با تولیدات داخل هستند!

برملا کردن گوشه‌هایی از تبهکاری حاکمیت آخوندی آنهم توسط ارگان ولی‌فقیه ارتجاع که بخش عمده ثروت و  اقتصاد کشور را توسط نهادهای تحت کنترل بیت خودش و یا توسط سپاه پاسداران ولایت فقیه اشغال کرده  و به نابودی کشانده شده است، فقط یک پیام مشخص دارد و آن شعار اساسی قیام دی‌ماه مردم است که فریاد خامنه‌ای حیا کن مملکت رو ها کن سردادند. مردمی که، به جان آمده از رنج و فقر و بیکاری و فساد حکومتی، با شعار اصلاح طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا، این رژیم را در تمامیت آن یک راست به زباله‌دان انداختند .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae3bb3a2-732b-44b8-81d5-4bf3e768f790"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات