728 x 90

حملهٔ آخوند روحانی به باند رقیب: نظام در شرایط کنونی نیازمند ثبات و آرامش است

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی امروز یکشنبه ۵بهمن در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی با حمله به باند رقیب گفت: «نظام در شرایط کنونی نیازمند ثبات و آرامش است. نباید با اظهارات نسنجیده، غیرمنطقی، شتاب‌زده و بدون پشتوانه‌ٔ علمی و صرفاً با اهداف کوتاه‌مدت سیاسی، موجبات صدمه به اعتماد مردم را فراهم کرد».

روحانی افزود: «برای دولت مسجل و اثبات شده است که هدف کارگردانان جنگ اقتصادی، برهم زدن آرامش اقتصادی نظام است و تلاش می‌کنند پیروزی! نظام در جنگ اقتصادی را بی‌ثمر و به کام مردم تلخ کنند».

آخوند روحانی با التماس برای سرمایه‌گذاری گفت: «من مطمئن هستم که فعالان اقتصادی با روشن‌بینی، به این اظهارات و اقدامات توجه و اعتنا نمی‌کنند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند»

آخوند روحانی با سوزوگداز از افشاگریها توسط رسانه‌ها گفت: دشمنان عصبانی تلاش می‌کنند روند مثبت را متوقف یا کند سازند و با تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند و جنگ روانی، عمدتاً دنبال این (منظور هستند).

پاسدار قالیباف روز شنبه ۴بهمن، آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «می‌گویند مجلس نرخ ارز تعیین کرده ما این‌قدر ناشی نیستیم و این‌قدر نادان نسبت به اقتصاد نیستیم ولی ما در مجلس محکم ایستاده‌ایم که سیاست ارزی اعمال کنیم و هرگز نگذاریم هر دولتی آمد از این سیاست ارزی خارج بشود تهمت ناروا به مجلس نزنید که ما نرخ ارز معلوم کردیم ما جلوی این را گرفته‌ایم از این ناراحت هستید؟ خوب اشکال ندارد! این انظباط مجلس این کار باید حتماً انجام بشود». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۴بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ceb3162-33ae-499c-a567-c3e387b0e498"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات