728 x 90

حملات هوایی به سیستمهای پدافندی و ستون نظامی حامل پهپادهای رژیم ایران در سوریه

حملات هوایی به رژیم اسد
حملات هوایی به رژیم اسد

خبرگزاری فرانسه روز ۲۵فروردین در گزارشی از حمله هوایی اسراییل به مواضع رژیم اسد در نزدیکی دمشق خبر داد و نوشت: خبرگزاری دولتی سوریه سانا، بدون گزارشی از تلفات، گزارش داد که اسراییل اواخر روز پنجشنبه حملات هوایی به مواضع دولتی در نزدیکی دمشق پایتخت این کشور انجام داد...

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه گفت که اسراییلی‌ها به مواضع نظامی در جنوب غرب پایتخت حمله کردند...

از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه در سال۲۰۱۱، اسراییل صدها حمله هوایی علیه سوریه انجام داده است که مواضع دولتی و هم‌چنین نیروهای تحت حمایت رژیم ایران و نیروهای حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است.

 

سایت پاریس بیکن در همین رابطه نوشت: پس از حمله به ظاهر از جانب اسرائیل، انفجارهایی در استان دمشق رخ داد. آژانس خبری سوریه گزارش داد که صدای انفجارهایی پنج شنبه شب در استان دمشق شنیده شد.

منابعی از العربیه در خصوص تهاجم اسرائیل به سوریه در پایان این روز خاطرنشان کردند که این حملات، سیستمهای پدافند هوایی تازه وارد ایران و همچنین رادارها و ستون نظامی حامل پهپادهای پیشرفته ایرانی را هدف قرار داده است. این حمله ساعت ۲۳۰۲ بوقت دمشق انجام شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/768626f4-31c4-49a1-9706-5a2cd2272502"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات