728 x 90

استمرار حملات بدون وقفه سایبری رژیم به سایت سازمان مجاهدین خلق ایران برای سومین روز

سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران
سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران
  • استمرار حملات بدون وقفه سایبری رژیم به سایت سازمان مجاهدین خلق ایران برای سومین روز.
  • به گفته کارشناسان و شرکت خدمات‌دهنده، دست‌کم ۱۰۰۰سرور در این حمله به‌کار گرفته شده و حجم ترافیک مصنوعی بر روی سایت مجاهد به ۴۰هزار کیلوبایت در دقیقه رسید.

حملات دیوانه‌وار و بدون وقفه سایبری رژیم به سایت سازمان مجاهدین خلق ایران با استفاده از تاکتیک دی داس که از بامداد دوشنبه شروع شده بود ۳روز است بی‌وقفه ادامه دارد. اما سایبری رژیم تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه به وقت اروپا به نتیجه‌یی نرسیده و سایت کماکان در دسترس کاربران است .

به گفته کارشناسان و شرکت خدمات‌دهنده دست کم ۱۰۰۰ سرور در این حمله مورد استفاده قرار دارد. حجم ترافیک مصنوعی سایبری رژیم بر روی سایت مجاهد به بیش از ۴۰هزار کیلوبایت در دقیقه رسید.

اما دیوار آتش سایت مجاهدین مقاومت می‌کند و گله‌های مزدوران که مشغول این کار هستند تا ساعت ۱۸روز چهارشنبه به جایی نرسیده‌اند.

سایبری رژیم در سه‌شنبه شب تا صبح چهارشنبه ۲۲مرداد بر شدت حملات می‌افزود.

سایبری سپاه تلاش می‌کند با مراجعات انبوه و ایجاد ترافیک مصنوعی و یا دانلود انبوه فایلهای سنگین ویدئویی از سایت مجاهد ترافیک این سایت را اشباع کرده و کاربران را در وصل به سایت مجاهد بالاخص صفحات اخبار این سایت ناموفق کند.

سخنگوی مجاهدین بار دیگر تأکید کرد: رژیم فرتوت ولایت به‌رغم دعاوی غلیظ آخوندها و پاسداران درون مرزی و برون‌مرزی آنان که می‌گویند مجاهدین پایگاهی ندارند، تحمل سایت مجاهدین یا پخش ساعتی از گردهمایی آنها را هم ندارد و دچار رعشه و جنون می‌شود. کاین هنوز از نتایج سحر است باش تا صبح سرنگونی رژیم فرا برسد و خشم شعله‌ور خلق دامنگیر سر تا پای نظام منحوس شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba38ab06-f167-4d74-a621-60abe736c8c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات