728 x 90

حملات باند غالب رژیم به روحانی در مجلس ارتجاع و وحشت از پیامدهای وضعیت بحرانی معیشتی و نارضایتی مردم

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

جلسه روز چهارشنبه ۳دی مجلس ارتجاع شاهد حمله باند غالب رژیم به روحانی و ترس و وحشت از پیامدهای وضعیت بحرانی معیشتی و نارضایتیهای اقشار مختلف جامعه بود.

 

احمدی:

مسئولان و دولتمردان به آمریکا و اون کشورهایی که در طول این مدت کشورهای اروپایی ثابت کردند به هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی و حقوقی پایبند نیستند اعتماد نکنید این روزها از برگشت به برجام و مذاکرات می‌شنویم تقاضامند هستیم هیچ حرفی از برگشت به برجام و مذاکرات نزنید.

 

بدری:

آقای روحانی اگر از اوضاع و احوال قاطبه ملت که درگیر تنگناهای اقتصادی معیشتی هستند، خبر دارید، اگر به مسئولیت خود در قبال این وضعیت ناخوشایند پیش آمده واقف هستید، اگر قصد و نیتی برای بهبود وضعیت دشوار زندگی مردم دارید و اگر از وظایف قانونی خود مطلع هستید، دست از تقابل با مجلس شورای اسلامی بردارید. آقای روحانی بخشهای مختلف کشور چندین ماه است بازیچه بدبینی نسبت به تصور انتخاب مجدد ترامپ بود و گویا چندین ماه هم قرار است معطل خوشبینی نسبت به انتخاب بایدن شود. خواسته ما پایان دادن به دیپلماسی نگاه و انتظار است؛

 

میرتاج‌الدینی:

ما عمده آسیب‌ها را از نفوذ بعضی از افراد در نزدیکان ریاست جمهور در دولت در نهاد ریاست‌جمهوری در همه دوره‌ها دیده‌ایم من اسم نمی‌آورم اینجا همه نمایندگان به‌خوبی مطلب را می‌دانند و لذا برای این‌که افراد و جریانهای و نحله‌های سیاسی خطرناک نفوذی جلوی آنها را بگیریم.

 

زندیان:

وزیر محترم بهداشت و درمان آیا اطلاع دارید نیروهای تبصره‌ای و خدماتی در شهرستانها در بیمارستانها در بخش کرونا دارند کار می‌کنند و از پایین‌ترین حقوق و دستمزد برخوردار هستند؟…

 

بخشی‌پور:

امروز مشکلات ناشی از بیکاری، سرسام‌آور بودن قیمت مسکن، رهن و اجاره، گرانی اجناس-تامین معیشت زندگی روزانه-تامین هزینه‌های درمانی، اختلاس، بی‌ارزش شدن پول کشور، به تاراج دادن سرمایه‌های ملی مردم و واگذار کردن آنها به افراد نورچشمی خود به پایین‌ترین قیمتها مردم را رنج می‌دهد و آنها را به ستوه آورده و موج نارضایتی را در میانشان ایجاد می‌کند.

 

جوکار:

الآن بعضی از معلمها اعتصاب کردند کلاسهای دانش‌آموزان را تعطیل کردند سه روز است کلاسها تعطیل شده آموزش و پرورش ۵ماه است به اینها حقوق نداده. دولت سریع حقوق نمیده کلاس دانش‌آموز را نمیشه تعطیل کرد. (خبرگزاری مجلس رژیم ۹۹۱۰۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1157c6b-4a29-4e97-ac93-a53c58ee874a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات