728 x 90

حمایت مقامهای آمریکا از انتخاب مایک پمپئو به‌عنوان وزیر خارجه

مایک پمپئو
مایک پمپئو

مقامهای آمریکا روز سه‌شنبه از تصمیم دونالد ترامپ در انتخاب مایک پمپئو به‌عنوان وزیر خارجه آمریکا استقبال کردند

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل‌متحد گفت:‌ تبریک به دوستم مایک پمپئو که به‌زودی وزیر امور خارجه می‌شود.  این تصمیمی عالی توسط پرزیدنت بود.

پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا  طی بیانیه‌یی گفت:‌ « به دوست خوبم مایک پمپئو به‌عنوان وزیر امور خارجه بعدی خوش‌آمد می‌گویم.  مایک پمپئو بسیار باهوش است، یک میهن‌پرست فداکار و دارای تجاربی است که او را انتخابی عالی برای این‌که دیپلومات ارشد ما باشد می‌کند.

سناتور مارکو روبیو  گفت:‌ مایک پمپئو انتخابی عالی برای هدایت وزارت‌خارجه و ارائه آمریکا در سراسر جهان است. او به‌روشنی چالشهای بین‌المللی و فرصتهایی که در مقابل آمریکا در قرن بیست و یکم قرار دارد را درک می‌کند.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز طی پیامی گفت: با تشکر از رکس تیلرسون به‌خاطر خدمتش به دولت و ملتمان و تبریک به مدیرسیا مایک پمپئو به‌خاطر نامزدی او برای آن که هفتادمین وزیر خارجه باشد. مایک پمپئو مردی با شرافت و با صلاحیتهای بلاتردید است که کاری عالی انجام خواهد داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7023066-cb2d-4e8c-a98b-cbadfb877c38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات