728 x 90

حمایت آخوند روحانی از اقدامات سرکوبگرانه به بهانه مقابله با کرونا

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی با مجیزگویی مجدد از خامنه‌ای روز دوشنبه ۲۶اسفند ۹۸ تأکید کرد: لطف کردند قرارگاه نیروهای مسلح مقرر کردند.

وی که در جلسه ستاد مقابله کرونا شرکت کرده بود در وحشت از افشاگریها پیرامون کرونا، فرمان سرکوب صادر کرد و گفت: در فضای مجازی با افرادی که لازم است برخورد شود. تصمیماتی اتخاذ کردیم هم از لحاظ تبلیغاتی، کنترل فضای مجازی، در این زمینه پلیس فتا هم بسیار فعال است.

 

روحانی با تقدیر از نیروی سرکوبگر انتظامی که به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در آستانه چهارشنبه‌سوری در خیابان حضور دارند افزود: از نیروی انتظامی که در این روزها بسیار فعال بوده و همه جا توی همه خیابان‌ها در همه مقاطع حضور دارد تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

 

‌آخوند روحانی مدعی شد ایران در مقابله با کرونا «پیروز شده» و از مرحله پیک (نقطه اوج) این بیماری «عبور کرده است».
وی این ادعا را به‌نقل از سعید نمکی، وزیر بهداشت رژیم مطرح کرده و گفته است وزیر بهداشت «هر زمان که لازم دید»، برای مردم در این زمینه توضیح می‌دهد.


این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پیش از این علی عسگری، رئیس صدا و سیما رژیم گفته بود نمکی در جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران گفته است که شیوع کرونا در ایران در ۲۰فروردین ۹۹ به سقف می‌رسد و بعد از آن هم دو ماه درگیری خواهیم داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0455859-cf2a-421b-a78e-74957bbeb9d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات