728 x 90

حقیقی‌ترین صدای مردم ایران

نمادی از تصویرنگاری تصاویر رهبری مقاومت در شهرهای میهن
نمادی از تصویرنگاری تصاویر رهبری مقاومت در شهرهای میهن

تصویرنگاری بزرگ از رهبران مقاومت، مسعود و مریم رجوی در تهران، به‌همان میزان که شور سرنگونی و روحیهٔ رزم‌آوری و براندازی را در مقیاسی کلان به میان هموطنانمان‌مان برد، بیشتر از آن رأس و بدنهٔ استبداد دینی را به ارتعاش و واکنش واداشت. انجام این تصویرنگاریها از سوی جوانان شورشی به تاریخ ۹ و ۲۲فروردین در بزرگراه رسالت و تقاطع خیابان ایرانشهر ـ کوروش شرقی، توجه جامعهٔ جهانی را به محبوبیت مجاهدین در ایران برانگیخت و تبلیغات پوشالی و شیطان‌سازی دستگاه دروغ‌پراکنی آخوندی را دوباره بر باد داد.

این اقدام جسورانه و اختناق‌شکن در بحبوحه‌ٔ پخش و عمومی شدن شعار «مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی» در بازار برخی شهرهای ایران، جیغ بنفش کارگزاران استبداد و امامان ریایی جمعه را درآورده است. آنها در این تصویرها و شعارها پایان حکومت ننگین را به چشم می‌بینند و با گوش می‌شنوند.

 

«دشمن آمده تا بیخ گوش ما، نه تا حلق ما»!

یک سایت حکومتی، با یادآوری مثال «بلدرچین و برزگر»! در مطلبی با عنوان «تصویر نگاری؛ نشانه حضور دشمن» نسبت به خطر سرنگونی نظام و پیشرویهای مجاهدین هشدار داده است.

«همین چند روز پیش بود که آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه محترم مشهد پیرامون ول بودن و بی‌در و پیکر بودن فضای مجازی فرمودند: «بابا خطر هست، دشمن آمده تا بیخ گوش ما نه! دشمن آمده تا حلق ما همه چیز ما را گرفته و همه چیز دارد می‌گیرد ولی شما امروز و فردا می‌کنید». معلوم نیست که چه کسی به ندای ناصحان پاسخ خواهد داد. برای ما قدیمی‌ها، این ندانم کاریها و بی‌پاسخ گذاشتن توصیه‌های ناصحان، مصداق همان داستان بلدرچین و برزگر است (بولتن‌نیوز. ۲۴فروردین ۱۴۰۱).

 

«مردم را دعوت به سرنگونی می‌کنند»!

در همین یادداشت ترس‌خورده و قابل درنگ اعتراف شده است که طرح اختناق اینترنتی موسوم به «صیانت» که در زرورق عناوین و بهانه‌های مختلف پیچیده می‌شد، هدفی جز مهار مقاومت ایران و فعالیت کانون‌های شورشی ندارد و نداشته است.

«مجلس در حال کش‌و‌قوس دادن به طرح صیانت است، حال این‌که دشمن در همین تهران در کنار گوشمان ساز خود را دارد کوک می‌کند و هر روز و هر شب در محلهٴی، اصوات هنجارشکنانه رهبران (مجاهدین) به گوش می‌رسد که به‌اصطلاح مردم را دعوت به «سرنگونی» نظام می‌کنند. وقتی جلوی نشتی به موقع گرفته نشود لاجرم بایستی به انتظار آسیب‌های جدی‌تری نشست. اکنون دشمن دیگر به فضای مجازی بسنده نمی‌کند. دشمن وارد فضای حقیقی شده است».

شاه‌بیت این هراس، پخش و عمومی شدن بخشی از یک سخنرانی مسعود رجوی است که گفت: «ولی امروز ما هم‌چنان افتخار می‌کنیم که وقتی گفتیم مرگ بر ارتجاع، پایش ایستادیم و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون هم خواهیم ایستاد؛ هم‌چنان که گفتیم سرنگونی، سرنگونی. ». .

این فریاد حماسی و برآمده از شرف و غیرت ایران و ایرانی، شب‌شکاف، نافذ و فراگیر است. گوش به گوش، قلب به قلب، کوچه به کوچه، خیابان به خیابان و شهر به شهر خواهد رفت و مردم را به قیام و اعتراض برخواهد انگیخت.

مجاهدین بیش از نیم‌قرن است که در «فضای حقیقی» حضور دارند. آنها حقیقی‌ترین صدای مردم ایران برای احقاق حقوقی هستند که از سوی دشمنان آزادی به یغما رفته است. این صدای حقیقی، اکنون رساتر از هر گاه در اتمسفر سیاسی ـ اجتماعی ایران می‌پیچد و طنین می‌اندازد.

برآشفتن‌ها و عمامه‌به‌زمین کوبیدنهای هراسناک دایناسورهای نظام از شنیدن این صدا قابل انتظار است و باید شاهد واکنش‌های هیستریک بیشتر در این زمینه باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e105bb32-38f5-4ec2-a8b8-65d5dbc0621e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات