728 x 90

حسن روحانی:‌ سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم ندارد

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند حسن روحانی امروز یکشنبه ۳۱تیر ۹۷ در دیدار با رؤسای نمایندگیهای رژیم در خارج ـ لانه‌های جاسوسی و تروریسم ـ از حرفی که در مورد بسته تنگه هرمز در جریان سفر به اروپا زده بود عقب‌نشینی کرد.

روحانی گفت: «کسی که اندکی سیاست بفهمد، نمی‌گوید جلوی صادرات نفت ایران را می‌گیریم. تنگه‌های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست. آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن، پشیمان کننده است. در همه منطقه پهن شده اید؛ معنای حرفهایتان را بفهمید».

عبارت آخوندی روحانی در مورد بازی با دم شیر به طرز گسترده‌یی با عث خنده و مضحکه کاربران فضای مجازی شده است.

سخنان آخوند روحانی در مورد تنگه هرمز و پس گرفتن تهدیدش برای بستن آن در حالی است که روز گذشته خامنه‌ای در جمع رؤسای نمایندگیهای رژیم از تهدید تو خالی وی در اروپا حمایت کرده و گفته بود:‌ اظهارات رئیس‌جمهور که اگر نفت ایران صادر نشود، نفت هیچ کشوری در منطقه صادر نخواهد شد، سخنانی مهم و حاکی از سیاست و رویکرد نظام است. وظیفه وزارت امور خارجه پیگیری جدی این‌گونه مواضع رئیس‌جمهور است».

 

 

روحانی:‌ تسلیم آمریکا نمی‌شویم

آخوند روحانی که تمامی سرمایه‌گذاری‌اش روی برجام با تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای لغو آن برباد رفته است گفت: «دو راه داریم؛ تسلیم یا مقاومت؛ امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ایران ندارد. در برابر قلدر دروغگویی چون ترامپ اگر تسلیم شویم؛ ایران را غارت می‌کنند».

 

روحانی:‌ رئیس‌جمهور آمریکا دارای نقشه‌های شوم است

آخوند روحانی روز ۲۳خرداد ۹۷ در واکنش به لغو برجام و مواضع دولت آمریکا گفت:‌ دشمنی هم حد و چارچوبی دارد. ما در تاریخ قاتل کم نداشته‌ایم اما همه آنها شمر نبودند، خائن زیاد داشته‌ایم اما ابن ملجم یکی بیشتر نداشته‌ایم؛ همه دولتهای آمریکا دشمن ملت ایران بودند، اما رئیس دولت فعلی بدتر، خبیث‌تر و با نقشه‌های شوم‌تر از دولتهای قبلی است.

 

مطالب مرتبط

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c336c974-f9f3-48fb-b2e3-cdccb25aec28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات