728 x 90

حریرچی: ۷۰میلیون و ۵۰۰هزار نفر در استانهای قرمز هستند

حریرچی معاون کل وزارت بهداشت رژیم
حریرچی معاون کل وزارت بهداشت رژیم

حریرچی معاون کل وزارت بهداشت رژیم گفت: در حال حاضر فقط ۵استان در وضعیت قرمز نیستند، یعنی از ۸۲ الی ۸۳میلیون جمعیت، ۷۰میلیون و ۵۰۰هزار نفر در استانهای قرمز هستند.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، حریرچی سه‌شنبه شب ۷مرداد۹۹ با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص وضعیت قرمز کرونا در تهران گفت: «اکثر استانها نسبت به وضع گذشته که در رده‌های آبی و سفید جدول ارزیابی قرار داشتند به رنگ قرمز در آمده‌اند و این یعنی فاجعه است، البته فاجعه اصلی در تهران رخ داده است و تهران در ردیف سوم آمار بالای مبتلایان و فوتیها قرار دارد و به رنگ ماه‌های اسفند و فروردین در آمده است».

حریرچی افزود: «نزدیک ۲۵درصد و بیش از یک پنجم فوتیها در کشور به‌دلیل کرونا است. وی تصریح کرد: موارد بستری هنوز افزایشی است و تا موقعی که موارد بستری افزایشی باشد به فاصله دو هفته آمار مرگ نیز افزایشی خواهد بود و این هشدار دهنده است. روزانه نزدیک به ۴هزار نفر مجموع بستری ما هستند. این نیز نشان می‌دهد که اکثر استانها قرمز شده‌اند».

معاون کل وزارت بهداشت رژیم درباره فاجعه برگزاری مراسم محرم و فرستادن مردم به کام کرونا همانند خامنه‌ای و روحانی تأکید کرد و گفت: برای مراسم عزاداری محرم شرایط خاصی در کشور اعمال خواهد شد و بحثهای خاصی در نظر گرفته خواهد گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32ddc448-b893-4df4-8df4-89ce40ebf553"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات