728 x 90

حریرچی: ویروس جهش‌یافته را در همه استانهای کشور بلاشک داریم

حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم
حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم

حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم اعتراف کرد ویروس جهش‌یافته تقریباً در همه استانهای وجود دارد.

وی گفت: «الآن هشدار این است ما تقریباً ویروس جهش‌یافته را در همه استانهای کشور بلاشک داریم می‌توانیم بگوییم داریم یا ثابت شده یا بتدریج ثابت میشه منتهی ویروس غالب نیست در استان خوزستان بیش از ۵۰درصد موارد ویروس جهش‌یافته وارداتی ست و این ویروس با اون خصوصیاتی که شدید مبتلا می‌کند سریع مبتلا می‌کند مرگ و میر بیشتر می‌دهد... در اینجا با زاویه ۸۰-۹۰ درجه می‌بینیم (پیک زده)... .

در استان خوزستان عزیز ۳۰ تا ۳۳ تا فوتی داریم یعنی یک‌سوم کشور فوتی می‌دهند خوزستانیهای عزیز مان» (تلویزیون شبکه خبر۱۳ اسفند).

 

فوت یک‌سوم مبتلایان به کرونا در خوزستان بعد از ۲۴ساعت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت یک‌سوم موارد فوت کرونا در خوزستان کمتر از ۲۴ ساعت پس از بستری شدن در بیمارستان صورت گرفته است. وی افزود: ۷۰ درصد از فوتی‌ها نیز به‌محض ورود به اورژانس، اینتوبه یا فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا ۱۴ اسفند فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به این‌که اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خوزستان بستری هستند، گفت: از این تعداد، حدود ۳۶۶ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه قرار دارند و حدود ۶۰ بیمار نیز اینتوبه و بدحال هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f37e34b7-ac15-4b72-a2ca-e03ff27040e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات