728 x 90

حرکتهای اعتراضی در تهران، شهر کرد، ماهشهر، اهواز، آبادان، سنگرود و هفت‌تپه

تجمع کارگران نیشکر هفت تپه ۱۰‌آبان۹۹
تجمع کارگران نیشکر هفت تپه ۱۰‌آبان۹۹

اقشار مختلف میهنمان در شهرهای تهران، شهر کرد، ماهشهر، اهواز، آبادان و سنگرود در اعتراض به غارت و چپاول حقوق ناچیزشان، روز شنبه ۱۰آبان تجمع‌های اعتراضی برگزار کردند.

در تهران جمعی از کارگران پیمانکاری آب و فاضلاب اهواز، در اعتراض به بلاتکلیفی شغلی ۱۴۰۰نفر از همکارانشان، مقابل وزارت نیرو در تهران تجمع کردند.

در شهر کرد جمعی از بازاریان مقابل استانداری رژیم در چهارمحال و بختیاری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در ماهشهر کارگران واحدهای تعمیراتی شرکت پتروشیمی فناوران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در اعتراض به پایین بودن میزان حقوق و نابرابری در مزایا دست به اعتصاب زدند.

در اهواز جمعی از کارکنان دانشگاه دولتی موسوم به چمران در اعتراض به حذف مزایای شغلی و افزایش ساعت کاری مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

در آبادان کارکنان گمرک منطقه آزاد اروند و آبفا نسبت به مشکلات شغلی و دستمزد خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

جمعی از کارگران معدن زغال‌سنگ البرز غربی (سنگرود) در استان البرز با برپایی تجمع در مقابل این معدن خواستار رفع مشکلات و احیای این واحد معدنی شدند.

تجمع اعتراضی کارگران نیشکر هفت تپه در حمایت از بازداشت شدگان

روز شنبه ۱۰آبان، کارگران بخشهای داخلی در اعتراض به بازداشت چهار تن از همکاران خود مقابل دفتر مدیریت شرکت تجمع اعتراضی کردند.

-تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه - ۱۰آبان۹۹ - 0

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00b98d83-a088-47f9-b9a6-bb5855b43563"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات