728 x 90

حاتم‌بخشی برای شام و یمن، «ندارم» برای مردم ایران

فاجعهٔ ملی سیل، بخشی از ابعاد ویران‌کاری و میهن‌خواری آخوندها
فاجعهٔ ملی سیل، بخشی از ابعاد ویران‌کاری و میهن‌خواری آخوندها

سیل چه چیزی را آشکار کرد؟ 

فاجعهٔ ملی سیل، بخشی از ابعاد ویران‌کاری و میهن‌خواری آخوندها را در معرض دید هموطنان ایرانی و همچنین جهانیان گذاشت. اگر تا دیروز زندان‌سازی، شکنجه، اعدام خیابانی، تعرض به ساحت زنان ایرانی به بهانهٔ آخوند ساختهٔ بدحجابی و نیز تروریسم این حکومت در منظر نگاهها بود و نفرت برمی‌انگیخت، امروز گوشه‌ای از جنایتهای انجام‌شدهٔ آنان در جغرافیا و طبیعت ایران عالمگیر و عمومی شده است. دست‌کاری‌های سودجویانه در طبیعت بکر، به‌هم‌زدن مسیر آبراه‌ها، ساخت و ساز منفعت‌جویانه در مسیل‌ها، اکنون با این سیل برملا گردیده‌اند؛ البته عواقب آن طبق معمول دامنگیر مردم محروم ماست.

 

نیش‌خند یک رئیس‌جمهور بیگانه با ایران به شکایت یک زن ایرانی

دوربین‌ها در بازدید روحانی از گلستان سیل‌زده صحنه‌ای را منعکس کردند که به‌خوبی کارنامهٔ عملکرد حاکمیت ضدایرانی ولایت فقیه را در برخورد با مردم ایران نشان می‌دهد.

در این بازدید یک زن فلک‌زده و ساقط از هستی، به روحانی اعتراض کرد، روحانی به جای همدردی و ابراز تأثر و قول کمک مادی به وی، نیشخندی شیطانی بر لب داشت و سعی می‌کرد صورت خود را با سیلی سرخ نگهدارد. آن شیرزن دست‌بردار نبود، سرانجام محافظان روحانی او را با زور دور کردند.

به راستی کجای این حکومت به ایران و ایرانی می‌خورد؟

 

اعتراض یک زن هموطن سیل‌زده به آخوند روحانی

 

نمونه‌هایی بارز از ایرانی نبودن این حکومت 

حکومتی که نسبت به فقر و فلاکت ملت خویش بی‌اعتناست و مانند یک اشغالگر چون اتباع یک کشور بیگانه با آنان رفتار می‌کند، در خرج کردن برای مقاصد تروریستی و مزدورسازی در کشورهای دیگر، کیسهٔ بخشش خود را به‌سادگی شل می‌کند و برای این کار همیشه «آمادگی کامل!» دارد.

در ۲۰اسفند ۹۷ پاسدار محمدحسین سپهر، جانشین بسیج رژیم، از آمادگی کامل دستگاههای مختلف برای تأمین امنیت کاروانهای راهیان نور خبر داد و گفت: «قرارگاه حضرت ابوالفضل با همه قوت و ظرفیت برای ایجاد امنیت کاروانهای راهیان نور تلاش می‌کند».

در همان تاریخ پاسدار محسن فتحی‌زاده اعلام کرد: «نیروی انتظامی از شهرهای مبدأ تا مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس امنیت کاروانهای راهیان نور را تأمین کرده است».

 

اعلام آمادگی پاسداران جهت به‌خدمت گرفتن همه ظرفیت دستگاههای مختلف برای..

اعلام آمادگی پاسداران جهت به‌خدمت گرفتن همه ظرفیت دستگاههای مختلف برای...

 

توجه کنید تأمین امنیت، یعنی چیدن پاسدار و بسیجی در مسیرهای طولانی گفته شده.

در بهمن ۹۷ جهانگیری،‌ معاون اول روحانی در سفر به سوریه اعلام کرد رژیم آخوندی در حوزه‌های مختلف آمادگی انجام کارهای جدی و مهم در سوریه دارد. او با دست باز و کیسهٔ گشاد برای بشار اسد اعلام کرد:

«فعالان اقتصادی باید مطمئن باشند که دو دولت برای حل مسائل و انجام توافقها اراده جدی دارند».

همین حکومتی که از تأمین برق برای مناطق سیل‌زده عاجز است و نمی‌تواند(بهتر است بگوییم نمی‌خواهد) برای زلزله‌زدگان سرپل‌ ذهاب سرپناه امن بسازد، با گشاده‌دستی به جلاد خلق سوریه گفت:

«ایران در زمینه ساخت نیروگاه‌های برق از توانمندترین کشورها در سطح منطقه و جهان است... ما می‌توانیم همکار مطمئنی برای سوریه در ساخت نیروگاه باشیم».

آری، رژیمی که از فرستادن امکانات عظیم سپاه پاسداران برای بازکردن گذرگاه سیل و بیرون راندن آب‌های آلوده شهرهای فروخفته در زیر سیل خودداری می‌کند، ببینید چگونه در برابر مزدوران،‌ گماشتگان و اقمار برون‌مرزی خود،‌ به حاتم طایی تبدیل می‌شود:

«(جهانگیری) بر بازسازی زیرساختهای حمل‌ و نقل جاده‌ای و ریلی در سوریه تأکید کرد و گفت: «ایران آماده است در چارچوب توافقی سه‌جانبه خط ریل مشترک ایجاد کرده و همچنین با اتصال خلیج‌فارس به دریای مدیترانه جریان تجارت میان دو کشور را تقویت کند».(خبرگزاری حکومتی ایلنا ـ ۸بهمن ۹۷)

 

حاتم‌بخشی به ملت عراق!(حشدالشعبی) 

قاسم سلیمانی در ۱۹تیر ۹۶ پرده از روی حاتم‌بخشی‌های حکومت نسبت به مزدوران دست‌سازش در عراق(حشدالشعبی) یا همان بسیج عراقی برداشت و گفت: «خامنه‌ای... همواره تأکید داشتند دولت جمهوری اسلامی ایران از هر گونه کمکی به مردم عراق دریغ نکند و بر همین اساس وزارت دفاع ایران به‌صورت سه‌شیفت برای عراق سلاح تولید و به آنجا ارسال کرد».

سرکردهٔ نیروی تروریستی قدس و سوگلی خامنه‌ای همچنین گفت: «فرمانده حشدالشعبی توانست کلید درب انبارهای تسلیحات جمهوری اسلامی را در خدمت خودش بگیرد، زیرا جمهوری اسلامی ایران مانند دیگران نبود که پول ملت عراق را بگیرد و در موقع اضطرار به آنها سلاح ندهد، در همین نیروی هوایی سپاه تنها اسکادران جنگنده‌های سوخو به‌محض درخواست عراق در خدمت این کشور قرار گرفت و هزاران تن سلاح از طرف جمهوری اسلامی در خدمت آنها داده شد».(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۱۹تیر ۹۶)

 

تلاش همه‌جانبه برای ارسال سلاح و امکانات به تروریست‌های عراق و...

تلاش همه‌جانبه برای ارسال سلاح و امکانات به تروریست‌های عراق و...

 

سیر و راضی نگه‌داشتن یک نوچهٔ برون‌مرزی

پمپاژ بی‌دریغ پول به داخل جیب‌های گشاد و سیری‌ناپذیر حزب‌الشیطان و حسن نصرالله را نیز همه می‌دانند. تولید موشکهای دوربرد و ارسال آن با سامانه‌هایش برای این نوچهٔ آخوندها نیز امری شناخته شده‌ است و قبل از هر چیز سرکردهٔ حزب‌الشیطان به آن اعتراف کرد. او با وقاحتی آخوندی که آن را «صداقت!» می‌نامید گفت:

«ما خیلی صریح می‌گوییم و شاید چنین چیزی در تمام جهان وجود نداشته باشد که یک کسی بیاید و صادقانه بگوید در مقابل همهٔ جهان می‌گوییم، بی‌پرده می‌گوییم بودجه و هزینه و خرج و خورد و خوراک و سلاح و موشکهای حزب‌الله از جمهوری اسلامی می‌رسد، تمام، هیچ ربطی به بانکها ندارد تا زمانی‌که ایران پول داشته باشد یعنی ما پول داریم شفافیت بیشتر از این می‌خواهید»؟

 

وای به روزی که پرده‌ها فروافتد! 

به‌دلیل این حاتم‌بخشی‌ها با هدف حفظ نظام است که مردم ایران امروز در مقابل سیل و زلزله بیش از هر زمان دیگری آسیب‌پذیر هستند. البته این تمام ماجرا نیست. دزدی‌های نجومی و کوه‌خواری، جنگل‌خواری، زمین‌خواری و هزاران پرونده‌ٔ ناگشوده و رازهای سر‌به‌مهر فساد و چپاول را نیز باید به آن افزود. سیل فقط گوشه‌ای از آثار ایران‌خواری اشغالگران عمامه به‌سر را برملا نموده است.

وای به روزی که پرده‌ها یک‌به‌یک فروافتد و آن روز بسیار نزدیک است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74cd052a-e2dd-4a5a-be81-d2f2633983c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات