728 x 90

جیغ بنفش و زوزه‌های مفتضح جواد ظریف در واکنش به اعتراضات گسترده و کوبنده هموطنان در سوئد

جیغ بنفش جواد ظریف در واکنش به اعتراضات گسترده و کوبنده ایرانیان
جیغ بنفش جواد ظریف در واکنش به اعتراضات گسترده و کوبنده ایرانیان
  • حرفهای وزیر خارجه رژیم رکورددار اعدام
  • شعار ایرانیان آزاده را که فریاد می‌زدند ظریف قاتل است، ثابت کرد

 

  • جواد ظریف در پرس.تی.وی آخوندها:
  • همین آدمها که در بیرون ایستاده‌اند از هر کدامشان بخواهید
  • تا در هر یک از جلسات ایرانی شرکت کنند و ببینید اگر زنده ماندند؟
  • آنها یک دقیقه زنده نمی‌مانند، مردم عراق آنها را زنده می‌خورند!

 

  • چون این آدمها در بیرون داد می‌زنند، پس ما سرکوب کرده‌ایم؟
  • وحشیانه کار کرده‌ایم؟
  • آنها مرتکب ۱۷هزار عملیات تروریستی شده‌اند

 

جواد ظریف وزیر خارجه ماله کش جنایات آخوندها روز ۳۰مرداد۹۸ در پرس.تی.وی آخوندها در واکنش به اعتراضات گسترده و کوبنده هموطنان در سوئد گفت:

«کدام کشور در منطقه هست که به مردم خودش برای ثبات متکی است؟ این فقط ایران است. هر کسی زیر چتر جای دیگر است و و حالا شما می‌توانید بیایید و به من بگویید چون که این آدمها در بیرون دارند داد می‌زنند پس ما اینها را سرکوب کرده‌ایم، ما وحشیانه کار کرده‌ایم، ما آنها را زیر سرکوب نگه‌داشته ایم.

همین آدمها که در بیرون ایستاده‌اند از هر کدامشان بخواهید تا در هر یک از جلسات ایرانی شرکت کنند و ببینید اگر زنده ماندند؟ آنها یک دقیقه زنده نمی‌مانند می‌دانید چرا؟ آنها حتی در عراق هم نمی‌توانند کار کنند زیرا مردم عراق آنها را زنده می‌خورند.آنها مرتکب ۱۷هزار عملیات تروریستی شده‌اند».

 

 

وزیر خارجه فاشیسم دینی حاکم بر ایران

تظاهر کنندگان در استکهلم را به‌قتل تهدید می‌کند

دبیرخانه شورای ملی مقاومت روز ۳۱مرداد ۹۸طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد:

جواد ظریف وزیر خارجه فاشیسم دینی حاکم بر ایران در استکهلم ایرانیان تظاهر کننده را تهدید به‌قتل کرد و وقیحانه گفت عوامل و مزدوران رژیم آنها را یک دقیقه زنده نمی‌گذارند و آنها را زنده می‌خورند.

ظریف با اشاره به تظاهر کنندگانی که خواهان اخراج او از سوئد بودند گفت «همین آدمها که در بیرون ایستاده‌اند از هر کدامشان بخواهید تا در هر یک از جلسات ایرانی (مقصود جمع پاسداران و مزدوران رژیم) شرکت کنند و ببینند اگر زنده ماندند؟ آنها یک دقیقه زنده نمی‌مانند» وی افزود «آنها حتی در عراق هم نمی‌توانند کار کنند زیرا مردم عراق (مقصود مزدوران رژیم در عراق)آنها را زنده می‌خورند»

به این ترتیب ظریف بر ماهیت آدمخواری خودش و رژیم قرون‌وسطایی آخوندی اذعان می‌کند. این عملکرد رژیم ضدبشری آخوندی در چهار دهه گذشته است که ۱۲۰۰۰۰تن را بدلایل سیاسی اعدام کرده است.

وقتی وزیر خارجه این رژیم آنهم در استکهلم، تظاهر کنندگان ایرانی را تهدید به‌قتل می‌کند، می‌توان حدس زد که در زندانها و شکنجه‌گاههای رژیم چه می‌گذرد و چه رفتاری با مخالفان و زندانیان سیاسی می‌شود.

اظهارات ظریف یک بار دیگر مبین این حقیقت است که پذیرش وزیر خارجه آخوندی، این رژیم قرون وسطایی، از یک‌سو مشوق این رژیم در تروریسم و آدمکشی و جنگ‌افروزی است و از سوی دیگر در تعارض آشکار با مصالح مردم ایران است که خواهان سرنگونی این رژیم و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a39c06ed-7c6e-48ef-a3b7-1b62bf42f7c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات