728 x 90

جیسون برادسکی: خامنه‌ای حتی یک کلمه هم از جنایتی که در ایران رخ داده، نگفته است

جیسون برادسکی
جیسون برادسکی

جیسون برادسکی، مدیر سیاست‌گذاری یوآنی درباره حضور خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع در جمع ریزشی‌های نظام که آنها را دعوت به صبر می‌کرد در توئیتی نوشت: خامنه‌ای حتی یک کلمه هم از جنایتی که در ایران رخ داده، نگفته است.

خامنه‌ای روز شنبه ۲۶شهریور با دلگرمی دادن مضحک به‌ریزشی‌های نظام گفت:‌ تواصی (سفارش به‌همدیگر) به‌صبر یادتان نرود صبر یعنی پایداری یعنی ایستادگی یعنی خسته نشدن یعنی خود را در بن‌بست ندیدن.

ولی فقیه ارتجاع در مراسمی که با حضور جمعی از مزدوران رژیم تحت عنوان دانشجو برگزار شده بود شرکت کرد و در بخشی از صحبت‌های خود فضیحت و ناکامی خود در ترتیب دادن راهپیمایی اربعین را با ۶۰۰۰گرمازده و چندین تلفات، دجالگرانه به‌عنوان مراسمی که از هر دوره تاریخی دیگر باشکوه‌تر و معظم‌تر برگزار شد، نام برد و گفت: امسال از همه سالها از همه دوران تاریخ اربعین باشکوه‌تر و معظم تر انجام گرفت!

 

در پی قتل جنایتکارانه مهسا امینی به‌دست گشت سرکوبگر ارشاد آخوندها و تظاهرات مردم تهران علیه این جنایت، روز شنبه ۲۶شهریور هزاران نفر از مردم سقز با حضور گسترده در گورستان اصلی شهر تجمع کرده و با شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «ننگ ما ننگ ما رهبر الدنگ ما»، «مرگ بر خامنه‌ای»، «حکومت اعدام دست از جنایت بردار» به قتل مهسا امینی اعتراض کردند. مردم معترض پس از تدفین مهسا در مقابل فرمانداری دست به اعتراض زدند و با شعار «می کشم می‌کشم هر آن که خواهرم کشت» و «بی‌شرف بیشرف» به مقابله با مأموران انتظامی و ضدشورش پرداختند. نیروهای سرکوبگر اقدام به شلیک گاز اشک‌آور و گلوله‌های ساچمه‌ای به سوی مردم کردند که شماری از معترضان مجروح شدند.

همچنین عصر روز شنبه ۲۶شهریور مردم سنندج در اعتراض به قتل حکومتی مهسا امینی و حمایت از تظاهرات مردم سقز به خیابانها آمدند و شعارهای مرگ بر دیکتاتور و می‌کشم می‌کشم هر آنکه خواهرم کشت، تصاویری از دژخیم قاسم سلیمانی را در این شهر پاره کردند و نیروهای سرکوبگر رژیم به تیراندازی و گاز اشک آور برای متفرق کردن مردم اقدام کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ee58db1-6ae7-481d-b2bb-80e12b27d0f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات