728 x 90

جولیو ترتزی: خنثی شدن یک توطئه تروریستی دیگر و ضرورت فشار حداکثر بر رژیم ایران

خنثی شدن عملیات تروریستی رژیم ایران در اروپا
خنثی شدن عملیات تروریستی رژیم ایران در اروپا

جولیو ترتزیجولیو ترتزی وزیر خارجه سابق ایتالیا طی مقاله‌یی که در سایت فدرالیست درج شده به توطئه‌های خنثی شده تروریستی رژیم آخوندی در فرانسه و دانمارک اشاره کرد و نوشت: این توطئه‌های تروریستی اخیر، نمایی از رفتار رژیم ایران را نشان می‌دهد که بسا فراتر از این دو واقعه است. پیش از توطئه پاریس دو مأمور در آلبانی دستگیر شدند که در حال طراحی برای حمله به محل سکونت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بودند که هماورد اصلی حکام مذهبی ایران است. سیاست فشار حداکثر بسا محتمل‌تر است که (رژیم را) مجبور به رفتاری منطقی نماید.

 

خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم ایران در دانمارک

چندین راه کلیدی برای قدرتهای غربی و جود دارد که می‌توانند و باید از مردم ایران حمایت کنند در حالی که فشاری را که رژیم حاکم به‌حق مستحق آن است را اعمال می‌کنند.

توطئه اخیر ایران برای کشتن یک مخالف ایرانی در کپنهاک زمانی روشن شد که توسط مقامات در دانمارک بر هم خورد. دست کم یک نفر که تروریست بود بازداشت شد و سفیر ایران برای پاسخ به این واقعه احضار شد.

توطئه دانمارک بوضوح تا رهبری ایرن به مانند توطئه خنثی شده یک ماه پیش توسط اطلاعات فرانسه، بلژیک و آلمان، قابل رد یابی بود.

 

توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس

یک تحقیقات جامع فرانسه جای تردید در مورد این‌که رژیم ایران مسئول طراحی بمب‌گذاری گردهمایی اپوزیسیون ایرانی در خارج پاریس بود باقی نگذاشت.

دو مأمور در کنار یک دیپلمات ارشد ایران در اروپا که آنها برای او کار می‌کردند، بهنگام ارتکاب جرم دستگیر شدند.

توطئه‌های تروریستی اخیر، نمایی از رفتار ایران را نشان می‌دهد که بسا فراتر از این دو واقعه است.

 

دستگیری مأموران اطلاعات رژیم ایران در آلبانی

پیش از توطئه پاریس دو مأمور در آلبانی دستگیر شدند که در حال طراحی برای حمله به محل مسکونی بیش از ۲۵۰۰نفر اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران (پی.ام.او.آی\ام.یی.کی) بودند که هماورد اصلی حکام مذهبی ایران می‌باشد....

به‌خاطر دست کم سه توطئه تروریستی مهم در سال ۲۰۱۸رهبران غرب باید بیفایده بودن تلاش‌ها برای باج دادن به رهبران ایران برای تبعیت از معیارهای بین‌المللی را تشخیص داده باشند.

سیاست فشار حداکثر بسا محتمل‌تر است که (رژیم را) مجبور به رفتاری منطقی نماید.

این به‌ویژه اکنون با توجه به وضعیت انفجاری داخل ایران حقیقت دارد.

این رژیم به همان میزانی که در راستای هویت ستیزه‌جویانه و ضدغربی خود عمل می‌کند، به تظاهراتهای کنونی با دستیابی به آنسوی مرزهای خود با کشتن و مجروح کردن فعالان طرفدار دموکراسی، واکنش نشان می‌دهد.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در ماه مارس پیش‌بینی کرده بود که تکرار قیامها می‌تواند به پیروزی مردم بر این رژیم عمیقاً ضدمردمی بیانجامد. تلاشهای بیهوده این رژیم برای ضربه زدن نشان می‌دهد که همین سناریو را تشخیص می‌دهد.

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d658424-a990-455a-af7d-11676fd5f10f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات