728 x 90

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی: من واقعاً قاسم سلیمانی را قهرمان تلاش برای صلح می‌دانم!

ظریف - قاسم سلیمانی
ظریف - قاسم سلیمانی

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم در گفتگو با تلویزیون شبکه سه رژیم آخوندی روز ۱۴دی درباره دژخیم قاسم سلیمانی گفت: «من واقعاً حاج قاسم را نه تنها قهرمان مبارزه با تروریستها می‌دانم بلکه قهرمان تلاش برای صلح می‌دانم... در مورد یمن من همراه بودم با حاج قاسم با هم تصمیم می‌گرفتیم..

وقتی وزیر شدم تصمیم گرفتم که ما نیاز داریم همه کارهای‌مان را با هم هماهنگ کنیم در حوزه منطقه‌یی حاج قاسم برخلاف بعضی حرف‌هایی که دیگران می‌زنند متمرکز یعنی فرمانده‌ای بود که سرباز رهبر بود در حوزه‌ای که به او دستور داده بودند. یعنی بعضی‌ها به من می‌گویند حاج قاسم نظرش راجع به برجام چی بود؟ من می‌گویم نمی‌دانم چون هیچ وقت با من راجع به برجام صحبت نکرد. واقعاً از کس دیگه‌ای هم مشورت نمی‌گرفتم فقط از حاج قاسم مشورت می‌گرفتم، این‌قدر مشورتهای حاج قاسم برای من مفید بود که یک دوره درخواست کردم از مقام معظم رهبری که اجازه بدهید حاج قاسم هم بیاید خود حاج قاسم بیاید توی جلسه و من مطمئن هستم خیلی موفق‌تر میشه جز یک موردش که یک خرده حاج قاسم از دست من عصبانی شد رفتم بالا سرش ماچ کردم او را و گفتم که ما با هم رفیق هستیم، حالا یک بحثی داریم اینجا تقریباً یعنی هیچ جلسه‌یی را ما تمام نمی‌کردیم مگر این‌که واقعاً هم دیگر را در آغوش می‌کشیدیم و خداحافظی می‌کردیم عموماً هم من چون نگران بودم برای حاج قاسم مخصوصاً وقتی می‌خواست مخصوصاً سفر برود حالا اگر قابل بودم یک (آیه) در گوشش می‌خواندم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14289a6f-29da-4aa2-a44c-6e2b5db49063"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات