728 x 90

جواد ظریف پس از موشک‌پرانی: رژیم اهل گفتگوست

جواد ظریف
جواد ظریف

جواد ظریف که پس از موشک‌پرانی رژیم از ترس واکنش آمریکا در یک موضع‌گیری هراسان اعلام کرد عملیات تمام شده، در حرفهایش پس از جلسه هیات دولت روحانی، مدعی شد که رژیم اهل گفتگوست.

ظریف گفت : «ما دیروز در اجلاس خودمان نشان دادیم که همان‌طوری که آمریکا به‌دنبال جنگ و خشونت است برعکس آمریکا ما به‌دنبال گفتگو در این منطقه هستیم.... اقدام ما در اجرای حق دفاع مشروع ما بوده در برابر یک اقدام تروریستی که اقدام نظامی تروریستی بوده و ما اقدام دفاع مشروع خودمان را انجام دادیم.»

درخواستهای مذاکره جویی ظریف در حالی است که آمریکا در روزهای اخیر برای اولین بار پس از تحریم جواد ظریف، از دادن ویزا به او برای رفتن به نیویورک خودداری کرده است.

فارین پالیسی که این خبر را به‌نقل سه دیپلمات آمریکا منتشر کرد، افزود: آنها گفتند ندادن ویزا به جواد ظریف به‌خاطر تخلف او از شرایط قرارداد میان سازمان ملل و آمریکا در سال ۱۹۴۷جهت صدور ویزا برای مقامات رسمی خارجی است.

هم‌چنین علی ربیعی سخنگوی دولت آخوندها نیز در حالیکه موشک‌پرانیهای فضاحت‌بار سپاه را «عملیات دقیق » توصیف می‌کرد آن را تحقق تهدیدهای رژیم و تلویحا پایان کار دانست و سپس با ترس و لرز گفت: ما جنگ‌طلب نبوده! و نیستیم!

علی ربیعی گفت : «خوشبختانه صبحگاهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ موعود را تحقق بخشید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این عملیات دقیق نیز سپاسگزاریم.»

 همچنین گفت : «ما جنگ‌طلب نبوده! و نیستیم! این پاسخ داده شده حق مشروع ما بود، اگر واکنشی نشان دهند متقابلاً و شدیدتر اقدام خواهیم کرد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50be34e4-1e5b-4608-b747-c702dbecc772"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات