728 x 90

جهش برای تولید یا جهش در قربانیان کرونا؟

چرا در شرایطی که سایر کشورها در جستجوی راههای مناسب جداسازی و فاصله‌گذاری برای مقابله با ویروس مرگبار هستند خامنه‌ای و روحانی یک‌ریز از جهش در تولید می‌گویند؟

آخوند روحانی: «امسال برای ما سال بسیار مهمی هست ما باید امسال را در عمل تولید کنیم به سال جهش تولید و همان‌طور که رهبری معظم انقلاب تأکید کردند».

نتیجه جهش در تولید خامنه‌ای و روحانی جهش در قربانیان کروناست.

دکتر یوسف پور ـ سقز: «یک پست در فضای مجازی گذاشتن مبنی بر این‌که بیمار کوید ۱۹ بستری نداریم اما متأسفانه طی چند روز گذشته تعداد افراد مراجعه‌کننده به درمانگاهها... به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده قطعاً در دو هفته آینده این پیک مجدد این بیماری را شاهد خواهیم بود».

روحانی برای بیرون کشیدن مردم از خانه، برخلاف هشدار کارشناسان، با فریب و پنهان‌کاری، شرایط را خوشحال‌کننده و عادی نشان می‌دهد.

آخوند روحانی: «من به مردم عزیز مان اعلام می‌کنم خود آمار دیشب را که من نگاه کردم بسیار برایم خوشحال کننده بود این آمار نزولی است بحمدلله».

تلویزیون رژیم: «با این شرایط فراتر از عادی انگار نه انگار که کرونا در کمینه ببین اینهارو ببین همین طور نشستن بدون ماسک و دستکش. ببین نشستن همین طور دور هم. آقا ماسک و دستکش»؟!

آن‌قدر عادی‌سازی فاجعه‌بار است که نمکی، وزیر بهداشتش هم در وحشت هشدار داد:«تا دیروز فکر می‌کردیم کسانی‌که یکبار گرفتار شدن حداقل برای مدتی ایمن... امروز یافته‌ها به ما میگه که اصلاً اینجوری نیست یعنی هر کسی که گرفته دوباره هم بگیره و آنهایی هم که نگرفته‌اند اگر قرار باشه بگیرند ما دچار یک پیک وحشتناک از بیماری می‌شویم».

اصرار خامنه‌ای و روحانی برای فعال نگه‌داشتن محیط‌های کار در برابر ارادهٔ جوانان در مقابله با کرونای ولایت سرانجامی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c00a708a-332f-47ef-9e6c-f33205b1e64d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات