728 x 90

جهاد تبیین یا جهاد در دجالگری

ولی فقیه ارتجاع
ولی فقیه ارتجاع

در روزهای اخیر رسانه‌های حکومتی مستمراً درباره پدیده‌یی به اسم «جهاد تبیین» تبلیغ می‌کنند.

یک خط تبلیغاتی که خامنه‌ای دستور آن را در نیمه دوم سال‌جاری صادر کرد، خطی که بر مبنای آن رسانه‌های حکومتی موظف شده‌اند واقعیت رخدادها را همان‌گونه که مطلوب نظام است به اطلاع مردم برسانند، نمونه‌یی از محصولات این خط تبلیغاتی خامنه‌ای!

 

روز ۵مهر ۱۴۰۰ بود که خامنه‌ای به دستگاههای تبلیغاتی‌اش دستور داد برای مقابله با افشاگریهایی که در فضای رسانه‌یی به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی علیه رژیم صورت می‌گیرد عکس‌العمل نشان داده و حقایق را به مردم بگویند، او اسم این خط تبلیغاتی‌اش را مانند دیگر دجال‌گریهای آخوندی با سرقت مفاهیم مذهبی «جهاد تبیین» گذاشت و همه اوباش رسانه‌یی و غیررسانه‌یی خود را به شرکت در آن فراخواند.

به‌دنبال این فراخوان، رسانه‌های رژیم، در دروغ‌پراکنی رکوردهای جدیدی از تبلیغات گوبلزی را در نوردید. تا آنجا که روز دوشنبه ۱۶اسفند پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان،

درباره ویژگی‌های امام دجالش خمینی نوشت هنگامی که خمینی در پاریس بود گفت بخاری را خاموش کنند چون مردم در تهران نفت ندارند و هنگامی که برای او غذا آوردند ظرف غذا را پس زد و گفت در این غذا گوشت هست و این روزها گوشت هر کیلو ۱۰۰هزار تومان است و بسیاری مردم توان خرید آن را ندارند و من نمی‌توانم از غذایی که حاوی گوشت کیلویی صدهزار تومان است، استفاده کنم!

البته نیاز به گفتن ندارد که به گواهی اسناد رسمی و رسانه‌یی همان روزها، قیمت گوشت در سال۵۷ و در جریان انقلاب کیلویی ۲۳تومان بوده!

به این می‌گویند جهاد در دجالگری.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87e8ae71-161e-4e19-b192-f0a7a0fc63c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات