728 x 90

جهاد تبیین و «خرج اتینا»

جهاد تبیین ؟؟؟؟
جهاد تبیین ؟؟؟؟

روز ۵مهر خامنه‌ای به دستگاههای تبلیغاتی‌اش دستور داد برای مقابله با تبلیغاتی که در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های اجتماعی علیه رژیم صورت می‌گیرد عکس‌العمل نشان داده و «حقایق» را به مردم بگویند.

از آن روز تاکنون کمتر روزی است که عناصر و مهره‌های وابسته به باند او خصوصاً امام جمعه‌هایش نسبت به فعالیت‌های براندازانه در فضای مجازی زبان به شکوه و شکایت نگشایند و داغ دل تازه نکنند.

طی یک هفته اخیر آنها در بافتن خزعبلاتی در باب جهاد تبیین گوی سبقت از هم ربوده، و گویا همه مسایل و مشکلات مردم حل شده است و تنها مشکل در باب جهاد تبیین است.

اما پس از بررسی سخنان و لاطائلات آنها، دم خروس ترس از مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران، جوانان و کانون‌های‌شورشی چه به تصریح و چه به تلویح از لابلای روضه‌خوانی‌های آنها بیرون می‌زند.

 

پاسدار اسماعیلی وزیر ارشاد دولت جلادان ضمن بافتن حرف‌های بی‌سروته در مورد جهاد تبیین مورد نظر خامنه‌ای، ضمن عقده گشایی درباره فعالیت‌های اثرگذار مجاهدین در فضای مجازی گفت: «برای نسل جدید باید با امکانات و ابزارهای جدید تولید محتوا انجام شود» (خبرگزاری حکومتی فارس ۲۷مرداد ۱۴۰۰).

آخوند جلاد رئیسی هم در آبادان نسبت به فعالیت «سایبری و اطلاعاتی» دشمن ابراز نگرانی کرد و در این رابطه گفت: «یکی از عرصه‌هایی که دشمن برای ضربه زدن به کشورمان بر روی آن تمرکز کرده، عرصه سایبری و اطلاعاتی است که باید پیش‌بینی‌ها و پیشگیریهای لازم در این زمینه انجام شده و آمادگی مواجهه متناسب با هر مسأله‌ای را در زمان مناسب داشته باشیم».

 

ملاحظه می‌شود که حاکمیت آخوندی و سردمداران آن از کجا خورده‌اند که این‌قدر در باب جهاد تبیین مرثیه سرایی می‌کنند.

لذا آخوند رئیسی هم نسبت به ضربه خوردن «امنیت ملی نظام» هشدار داد و یکی از راههای جلوگیری از این ضربه را «حفظ و ترویج روحیه ایثار و جهاد تبیین» دانست، اگر چه در یک جمله بعد به ناکافی بودن آن اعتراف کرد و گفت: «البته باید این مسأله را در نظر داشته باشیم که جهاد تبیین به تنهایی کافی نیست» (خبرگزاری ایرنا ۲۷اسفند ۱۴۰۰).

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران نیز «جهاد تبیین» را «راه مقابله با توطئه‌های دشمن» دانست و بر این امر تأکید کرد که «مردم باید نسبت به حقایق روشن بشوند و توطئه‌ها شناخته شود و این می‌شود جهاد تبیین؛ با توجه به شیطنت‌های گسترده‌یی که دشمن هم در رسانه‌های خود و هم در فضای مجازی دنبال می‌کند، رهبری به درستی تشخیص دادند که راه مقابله با آنها جهاد تبیین است» (خبرگزاری حکومتی رسا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰).

آخوند خسرو پناه نیز نسبت به فعالیت‌های مجاهدین ابراز هراس نمود و در مورد فعالیت‌های آنها در فضای مجازی گفت: «البته ما با جنگ شناختی روبه‌رو شده‌ایم و یک قسمی از اقسام جنگ نرم است. یک گردان این جنگ‌شناختی همین مجاهدین هستند که در آلبانی پشت کامپیوتر نشستند و دائماًشبهه مطرح می‌کنند تا ذهن جوانان را نسبت به ارزش‌ها، انقلاب و اسلام متزلزل کنند... مقابله با این جنگ شناختی، جهاد شناختی است. آقا فرمودند جهاد تبیین و این همان است» (خبرگزاری حکومتی فارس۲۵ اسفند ۱۴۰۰).

 

اما واقعیت این است که سرمایه‌گذاریها رژیم برای مقابله با مقاومت ایران و فعالیت‌های براندازانه مردم و جوانان شورشی خصوصاً در فضای مجازی، به‌قول یک مهره بریده از باند خامنه‌ای به نام محمد مهاجری «خرج اتینا» می‌شود، و هیچ نتیجه‌یی جز به هدر دادن اموال مردم ایران دربرندارد. «افرادی که مدیریت چنین بودجه‌هایی را در اختیار دارند، دست‌کم یک «لشکر سایبری» را فرماندهی می‌کنند و جوانهای ساده‌دل را به افرادی تندخو، بدزبان، دروغگو و اهل تهمت و بهتان تبدیل می‌سازند. این افراد در نوشته‌های خود که در فضای مجازی -توئیتر و اینستاگرام- و برخی پلتفرم‌های داخلی منتشر می‌کنند عملاً به هیچ رفتار دینی و اخلاقی‌ای التزام ندارند و فقط فضا را مسموم و سیاه می‌کنند» (روزنامه اعتماد ۲۴اسفند ۱۴۰۰).

البته لشکر فشل و شکست‌خورده سایبری نظام جوانهای ساده دل نیستند، بلکه عناصری هستند که تماماً به نهادهای سرکوب و سانسور وابسته‌اند، و لجن‌پراکنی‌هایی هم که علیه مقاومت ایران می‌کنند از درون مایه پلید رژیم و خودشان ناشی می‌شود.

 

این اوباش بسیجی سعی دارند با اکانت‌های فیک و قلابی هشتگ‌های رژیم را بالا ببرند و به‌قول آن مهره حکومتی (محمد مهاجری) به هیچ رفتار دینی و اخلاقی هم التزامی ندارند.

اما با وجود این تلاش و تقلاهای عمله و اکره خامنه‌ای، باز هم لشکر کثیف سایبری رژیم نتوانسته است آمال و آروزهای ولی‌فقیه اندر باب جهاد تبیین را پیش ببرد، و دست آخر این سرکردگان حکومتی هستند که با بیانهای مختلف و عاجزانه اعتراف می‌کنند که از پس فعالیت‌های مردمی و جوانان شورشی در فضای مجازی برنمی‌آیند، هر چند رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی خصوصاً امامان جمعه خامنه‌ای در دروغ‌پراکنی علیه این دشمن رکوردهای جدیدی از تبلیغات گوبلزی را در نوردیده‌اند. اما فعالیت جوانان شورشی و مقاومت پیشتاز آنها آن‌چنان کارا است که دست و پازدنهای جهاد تبیینی خامنه‌ای، عناصر دولت جلادان و لشکر کثیف سایبری‌ نمی‌تواند مانع آن شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c69981dd-4822-4959-b95d-82c813a7798d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات