728 x 90

جنگ و دعوای درون رژیم بر سر مخالفت روحانی با تعطیلی کامل تهران به‌دلیل کرونا

کرونا در ایران
کرونا در ایران

مخالفت روحانی با تعطیلی کامل تهران برای مقابله با کرونا به کشمکشهای درونی رژیم دامن زده است.

در حالی‌که فشار کادر پزشکی و درمانی برای تعطیلی کامل تهران، به شایعه استعفای وزیر بهداشت رژیم دامن زده، دفتر آخوند روحانی اعلام کرد: صبح شنبه طرح جامع مدیریت کرونا شامل تدابیر و محدودیتها تا پایان سال، در ستاد کرونا به تصویب رسید و قسمت عمده این طرح نیز در وزارت بهداشت تهیه شده، صحبت از استعفای وزیر بهداشت چیزی فراتر از اخبار جعلی نیست. «سایت مدارا و همشهری۹۹۰۸۲۴»

پیش از این، روح‌الامینی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس رژیم گفته بود، با وجود تأکید استاندار تهران، ستاد ملی کرونا که ریاست آن را روحانی برعهده دارد با تعطیلی دو هفته تهران مخالفت کرده است. «پایگاه خبری تحلیلی پیام ویژه ۹۹۰۸۱۹»

روزنامه حکومتی وطن امروز روز شنبه ۲۴آبان درباره گسترش خواست عمومی برای تعطیلی تهران نوشت: دولت تاکنون به بهانه تبعات اجتماعی و اقتصادی زیر بار تعطیلی نرفته و فقط محدودیت‌های متنوعی را به تصویب رسانده است اما آمارهای ۲ماه اخیر نشان داد تدابیر دولت اشتباه بوده و به‌علت این وقت‌کشی، بیش از ۱۲هزار نفر در این مدت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشتند یعنی ۲برابر تعداد فوتی‌ها در تابستان.

این منبع حکومتی افزود: غیر از مسئولان وزارت بهداشت، رؤسای سازمان نظام پزشکی و نظام پرستاری هم خواهان تعطیلی دو هفته‌یی شدند.

آفتاب نیوز نیز در همین روز نوشت، اجرای طرح تعطیلی از ساعت ۸ و نیم شب به مضحکه‌ای در میان مردم تبدیل شده است. آفتاب نیوز متعلق به باند روحانی نوشت: جمله طنز تعطیلی از ساعت ۸ و نیم شب، دهان به دهان مردم می‌گردد که مسئولان به این نتیجه‌ رسیده‌اند که کرونا شب کار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/271e34b3-37e7-4fbf-b4e6-2da454946870"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات